کد خبر: ۴۱۲۵۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
دولت رها ، دلار رها، بازار رها، دلال رها، اقتصاد رها، قیمت ها رها، و...
هزینه این همه خسارت را چه کسی می دهد؟ این سئوالی است که چند نسل دوران بعد از دفاع مقدس از خود و از همه دولتمردان خود می پرسند. روسای دولت های سازندگی، اصلاحات، عدالت و تدبیر و امید باید پاسخ بدهند که چگونه در دورانی که برای اولین بار در تاریخ ایران حکومت بدست مستضعفان افتاد توانستید اینگونه کارهای تجربه نکرده را با مهارت کامل به سرانجام برسانید:

سرویس سیاسی پایگاه 598: هزینه این همه خسارت را چه کسی می دهد؟ این سئوالی است که چند نسل دوران بعد از دفاع مقدس از خود و از همه دولتمردان خود می پرسند. روسای دولت های سازندگی، اصلاحات، عدالت و تدبیر و امید باید پاسخ بدهند که چگونه در دورانی که برای اولین بار در تاریخ ایران حکومت بدست مستضعفان افتاد توانستید اینگونه کارهای تجربه نکرده را با مهارت کامل به سرانجام برسانید:

. چگونه شد مکتب الگوی استقراض بانک جهانی و صندوق بین المللی پول را پیدا کردید و با مهارات کشور را مقروض کردید؟

. چگونه شد که سیاست "بای بک" یا سکوهای پرتاب بدبختی های ملت به خلیج فارس را در نماز جمعه بگوش مردم زمزمه کردید اما آنی را که پرتاپ کردید مسلمانی و رفاه مردم بود که در قعر خلیج همیشه فارس برای دهه ها غرقش ساختید ؟

. چگونه شد که یاران خود را نه از میان مبارزان و دلسوختگان که از میان فرنگ رفتگان تحصیکرده آمریکا برگزیدید و ایشان را بر مهمترین ارکان اقتصادی کشور مسلط کردید؟

. چگونه شد که به فتوای رشوه خواری در پروژه های بزرگ رسیدید و آنرا طبیعت کارهای اقتصادی و عمرانی بزرگ خواندید و حلالش کردید؟

. چگونه شد شمایانی که خود را مبارز با تبعیض و ظلم می دانستید و الفبای زندگیتان راست یا دروغ عدالت بود مانور تجمل را شان یک بچه مسلمان اعلام کردید که باید نماد آنرا در خیابانها به نمایش بگذارند؟

. چگونه شد که از میانتان آقازاده ها منادی راهتان شدند ما هم باور نکردیم که جونیورها بیت المال را در خارج از کشور برای خرید تکنولوژی براندازی هزینه کردند و زمانی باورمان شد که ایشان را با لباس راه راه زندان تصور کردیم که در میان ماموران راه اوین رفتن را تلمذ می کردند اما با این وجود باز هم شما شدید اذان گوی مسلمانی و وجعلنا و آیه الکرسی خوان گوششان؟

. چگونه شد که تورم 50% دولتتان و شورش مردم در برخی نقاط را در سکوت گذراندید و این در حالی بود که یاران تحصیلکرد و دیروز و خائنان امروز انقلاب اسلامی شعار مادام العمری جنابتان را سر می دادند؟

. چگونه شد که آن وزیر فرهنگ و آن کس که پدرش او را غرب زده خواند و وی را برای وزارت به مصلحت ندانست با شعار مخالفت با دولت سازندگی قبای صدارت را بر تن کرد و فریاد آزادی سیاسی سر داد و مردمی که تورم گرده ایشان را خوابانده بود برای فرار از شرایط سخت زندگی به او رای دادند اما غافل از اینکه او طبیب نفس نیست که قاتل جان بود .روزنامه های زنجیره ای خدا را محاکمه کردند ، ائمه را بازخواست کردند امام حسین ع را مستوجب حادثه کربلا نامیدند که باید تاوان عمل پدرانش را می داد؟

. چگونه شد مجلس نشینان ششم جمهوری اسلامی لکه ننگی شدند بر دامان مجلس انقلاب/ تمام حریم و حرمت و رفاه خود را از انقلاب گرفتند اما به اندازه غلام سلطان محمود نیز وجود نداشتند تا به از کجایی و تا کجایی خود اعتراف کنند؟

. چگونه شد که فتنه گران دولتتان در ساختمان فاطمی اتاق هدایت عملیات درست کردند غافل از اینکه خود کسی نبودند و از برکت انقلاب و نظام اسلامی به همه جا رسیدند و حال با فراموش کردن گذشته خود بفکر براندازی افتادند؟

. چگونه شد دولت ترازوی تعادل، موازنه خود را از دست داد و به یک باره در یازده روز تمام آن حرمت ها و حریم ها را بی حرمت ساخت؟

.براستی چرا اینگونه شدید؟ نمی دانیم شاید ...

* و بالاخره هر چه بودند دولت های قبل گذاشتند و گذشتند، امروز دولتی بر سر کار است که می رود تا نقره داغی شود برای همه دولتمردان و سیاستمداران این مرز و بوم تا دیگر :

.قول های رنگارنگ ندهند .

.طرح ها را مزخرف نخوانند .

.آبگوشت بزباش را مایه تمسخر ملت نکنند .

.دشمنان را کدخدا نخوانند و دوستان را بیسواد لقب ندهند .

. تورم را صفر نکنند و جیب ملت را .

. حرام خواران را ذخایر نظام نخوانند و مهر رستگاران دنیا طلب را به پیشانی دبی نشینان نزنند.

.احترام پاسپورت ایرانی را پاس بدارند .

. سفیران عزت را روانه سفارت کنند نه ذلیلان غرب پرست را .

. منتقدان را مفتخر به مدال های گوناگونی از القاب نکنند .

. اقتصاد صد روزه و سبد کالا و کارت طلایی خرید و یارانه مصیبت بار و هر خدمت ناکرده به ملت را با منت توام نکنند .

. حقوق نجومی را حق حرام خواران نخوانند و صندوق توسعه را ذخیره دوران عسرت مترفین و اشراف نسازند.

. ملت را در دانستن متن قرار دادهای ذلت بار با بیگانه نامحرم نخوانند و محرمانه سخن نگویند حتی اگر دولت محرمانه ها بخوانندش

. دولت رها ، دلار رها، بازار رها، دلال رها، اقتصاد رها، قیمت ها رها، و...

* و در آینده ای نه چندان دور دولتی بر سر کار نیاید که در طول سه سال و اندی کار رکوردار :

. نارضایتی 69% کارگران و صنوف .

. 19 طلاق در هر ساعت .

. گرانی 920 تومانی دلار در دولت یازدهم .

.واگذاری 7 میدان نقتی به روس ها و قرر دادهای شیرین نفتی با کرسنت و شل و ...

. نرخ بیکاری جوانان با 26.7% . و بالای 3 میلیون نفر

. سیاست خارجی متصل به کدخدای جهانی که امنیتش وابسته به این کاندیدا و یا آن کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا

. سفره های ملتش بی رونق و جیب ملتش خالی از رفاه و آرامش روحی

. برجامش در سراب خنک و گوارای تعامل با غرب ملت را از دستاوردهایش محروم نسازد

. و...

نباشد . به امید آنروز که این سئوالات در اذهان کسی خطور نکند و دولتمردان با هر فکر و جریانی جوابی درخور و شایسته ملت بزرگ ایران داشته باشند . انشاء الله

* رضا احمد زاده


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
سرجمع این دولت پیر خسارت محض است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها