کد خبر: ۴۱۲۸۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
نقوي حسيني با اشاره به سرو مشروبات الکلي در برخي سفارتخانه ها گفت: چنانچه آثار اين اقدامات در خارج از سفارتخانه پديدار شود قابل پيگيري، بررسي و رسيدگي است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، سيد حسين نقوي حسيني با بيان اينکه پارتي هاي شبانه سفرا هم در داخل سفارتخانه ها و هم خارج آنجا برگزار مي شود اظهار داشت: اقداماتي که داخل سفارتخانه انجام مي شود چون خاک آن کشور محسوب مي شود به خود آن کشور مربوط مي شود اما اگر اقداماتي در داخل سفارتخانه انجام شود و آثار آن به بيرون منتقل شود و اثر آن اقدام در بيرون تاثيرگذار باشد قطعا آن اقدام قابل پيگيري، بررسي و رسيدگي است.

سخنگوي کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به سرو مشروبات الکلي در برخي از اين پارتي هاي شبانه اظهار داشت: چنانچه آنها با حالت مستي به خيابان بيايند و آثار آن در خيابان به جاي بگذارند و براي شهروندان مشکل ايجاد کنند و يا باعث تصادف و راه بندان شوند قطعا بايد نسبت به آثار خروجي آن اقدام لازم صورت بگيرد.

وي افزود: هر اقدامي از سوي سفرا و ديپلمات هاي کشورهاي خارجي که در کشورمان مهمان ما هستند و ما ميزبان آنها محسوب مي شويم در خارج از سفارتخانه بايد در چهارچوب قوانين و مقررات جمهوري اسلامي باشند و همه ديپلمات ها و ميهمان هاي ديپلماسي ما بايد شئونات جامعه اسلامي را رعايت کنند.

نقوي حسيني با اشاره به برگزاري ميهماني هاي خارج از شئونات اسلامي از سوي سفرا برخي کشورها تاکيد کرد: هر گونه پارتي، نشست شبانه يا محفلي که برخلاف شئونات ديني و مقررات جمهوري اسلامي ايران باشد قطعا جرم است و فرقي نمي کند که مجرم ايراني يا خارجي باشد.

براساس گزارش ميزان، اوايل مرداد امسال بود که ضابطان در اقدامي پيش­گيرانه خانه­ اي را که براي برگزاري مجلس مختلط و براي فساد براي برخي ديپلمات‌هاي کشورهاي خارجي و برخي افراد داخلي مرتبط مهيا شده بود را کشف کردند.

عباس جعفري دولت ­آبادي دادستان عمومي و انقلاب تهران روز يکشنبه دهم مرداد ماه در ششمين نشست دادستاني تهران در امر زندان­ها طي سال جاري، با اعلام اين که از منزل مذکور چهار هزار ليتر مشروب الکلي کشف شده است، اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب در مورد فساد و فحشا سازمان­ يافته عمل مي ­کنند و اين اقدام ضابطان، از آن جهت که پيشگيرانه بوده و نشان از اشراف دستگاه ­هاي اطلاعاتي و ضابطان بر امور شهر دارد، قابل تقدير است.

دادستان تهران در تاريخ دهم مرداد ماه، افزود: طي دو ماه گذشته اين دومين خانه­ اي است که با برخي ديپلمات‌هاي خارجي در تهران و عوامل ايراني در ارتباط بودند، در تهران کشف شده و اين شيوه پيش­گيرانه بايد ادامه يابد تا تمام مراکز مهيا براي فساد شامل باغ‌ها، تالارها و اماکن معد براي فساد در اشراف اطلاعاتي ضابطان قرار گيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها