کد خبر: ۴۱۲۹۷۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
دیده بان حقوق بشر سوریه اذعان کرد:
گروه‌های تروریستی جندالاقصی (متحد داعش) و هیئة تحریر الشام (القاعده) همچنان در ریف ادلب و حماه درگیر هستند و در پی آن نیز شماری از عناصر دو طرف کشته شدند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در ادامه درگیری داخلی گروههای تروریستی در سوریه، منابع آگاه اعلام کردند که درگیری میان عناصر «جند الاقصی» و ائتلاف تروریستی «هیئه تحریر الشام» پس از چند ساعت آرامش شکننده مجددا در ریف شمالی حماه و جنوب ادلب سوریه آغاز شد.

گروه موسوم به «دیده بان حقوق بشر سوریه» گزارش داد که عناصر دو گروه تروریستی در اطراف روستای «تل عاس» در ریف جنوبی ادلب با هم درگیر هستند و جنگ افزارهای سنگین و خودروهای زرهی نیز در اطراف شهر خان شیخون به سوی غرب آن حرکت کرده است.

 به گزارش دیده‌بان، در جریان این درگیریها در روز گذشته دستکم 46 تروریست از دو طرف کشته شده اند.

از میان تروریستهای کشته شده، عناصر الاقصی دستکم 15 تروریست تحریر الشام را در جریان حمله به مقرهای این ائتلاف اعدام کردند و بیشتر این اعدمها در منطقه خان شیخون صورت گرفته است.

دوشنبه نیز در مناطق «تل عاس، رکایا، خان شیخون والتمانعة» در ریف جنوبی ادلب این دو گروه با هم درگیر بودند.

دو تروریست وابسته به «جند الاقصی» نیز در جریان درگیری با عناصر هیئة تحریر الشام در شهرک «کفرزیتا» در شمال استان حماه خود را منفجر کردند که بر اثر آن شماری از عناصر تحریر الشام از پای درآمدند.

تحریر الشام که به تازگی از ائتلاف گروههای تروریستی در شمال سوریه از جمله «فتح الشام و نور الدین زنکی» شکل گرفته است توانست بدون درگیری با جندالاقصی، کفرزیتا را اشغال کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها