کد خبر: ۴۱۵۳۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
تیم استقلال بعد از چند هفته ثبت پیروزی‌های مختلف در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تیم قعر جدولی سیاه جامنگان مشهد متوقف شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه آرمان، تیم استقلال بعد از چند هفته ثبت پیروزی‌های مختلف در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تیم قعر جدولی سیاه جامنگان مشهد متوقف شد.
 
استقلال حریف انگیزه بالای شاگردان اکبر میثاقیان نشد. بی‌دقتی در زدن ضربات آخر نزد مهاجمان استقلال وجود داشت و به‌همین خاطر بود که این تیم نتوانست برنده از زمین بیرون بیاید. اگر بازیکنان استقلال بهتر می‌توانستند از موقعیت‌هایی که داشتند، استفاده کنند بدون شک در همان نیمه اول این قابلیت را داشتند که فاصله مناسبی با حریف خود ایجاد کنند. این تساوی عملا شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر را از بین برد و از اینجا به بعد این تیم باید به دنبال عنوان دومی لیگ باشد. مگر اینکه تیم پرسپولیس نتواند روند مناسبی که از ابتدای فصل داشته را ادامه دهد.
 
البته نباید فراموش کرد که تراکتورسازی رقیب بسیار خوبی است و به سادگی اجازه نمی‌دهد تیمی بالاتر از او قرار بگیرد. فشار زیادی که لیگ قهرمانان آسیا روی بازیکنان استقلال آورده بود به طور محسوسی در ساق‌های بازیکنان این تیم دیده می‌شد. البته به‌نظر بازیکنان استقلال کمی تیم سیاه‌جامگان را دست‌کم گرفته بودند و با توجه به اینکه تیم منصوریان جوان است به طور طبیعی این حس در میان آنها ایجاد شده است. بازیکنان استقلال بعد از گلی که از سیاه‌جامگان خوردند به خودشان آمدند و تلاش زیادی هم برای جبران نتیجه بازی کردند که البته به نتیجه‌ای که می‌خواستند، نرسیدند.
 
به نظر من بیشترین پیشرفت در میان تیم‌های لیگ برتری متعلق به تیم استقلال است و ادامه این روند می‌تواند استقلالی رویایی برای هواداران این تیم به همراه داشته باشد. بازیکنان جوان و آینده‌داری در تیم استقلال بازی می‌‌کنند که قابلیت بزرگ شدن در فوتبال ایران را دارند،‌البته به‌شرطی که اسیر حواشی نشوند. به‌نظرم استقلال می‌تواند با این تیم جوان بیشترین ملی‌پوش را در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشته باشد البته اگر سیر صعودی تیم استقلال با همین روند ادامه یابد. تیم استقلال روی کاغذ شانس برای قهرمانی دارد، اما فاصله این تیم با جایگاه تیم اول بخت این تیم برای قهرمان شدن را خیلی کاهش داده است. به‌نظرم پرسپولیس با پیروزی در نیمی از بازی‌های خود به احتمال فراوان قهرمان لیگ برتر می‌شود. اتفاقی که با توجه به قابلیت‌هایی که در تیم پرسپولیس دیده شده است، رخ می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها