کد خبر: ۴۱۵۳۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
زن میانسال که درجریان جنایت خانوادگی، همسر، دختر و پسرش را به قتل رسانده بود، برای بررسی وضعیت سلامت عقلی‌اش هنگام ارتکاب جرم در آسایشگاه روانی رازی تهران بستری شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه ایران، زن میانسال که درجریان جنایت خانوادگی، همسر، دختر و پسرش را به قتل رسانده بود، برای بررسی وضعیت سلامت عقلی‌اش  هنگام ارتکاب جرم در آسایشگاه روانی رازی تهران بستری شد.
 
دراین ماجرا که چند روزقبل رخ داد، زنی هراسان با کلانتری ماهدشت کرج تماس گرفت و از وقوع جنایتی در خانه‌ای خبر داد. مأموران پس ازحضور در محل، با اجساد مرد میانسال، دختر 25 ساله و پسر 29 ساله‌اش روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند. در کنار اجساد نیز پیکر نیمه جان زن 47 ساله‌ای به چشم می‌خورد که بشدت مجروح شده بود.اوادعا کرد خانواده‌اش را به قتل رسانده است.
 
با آغاز تحقیقات، عامل جنایت خانوادگی بازداشت شد و پس از انتقال به بیمارستان و بهبودی نسبی در اعترافاتش گفت: «از دو ماه قبل متوجه سرطانم شدم و چون نگران بودم فرزندانم بعد از مرگ من سرگردان شوند نقشه قتلشان را کشیدم. آن شب چند بسته قرص خواب خریدم تا مسموم‌شان کنم. قرص‌ها را داخل دارویی گیاهی حل کردم. وقتی همه به خواب رفتند چون احساس کردم هنوز زنده‌اند چاقویی برداشتم و اول شوهرم و بعد پسر و دخترم را کشتم.»
 
ابراهیم مرادی بازپرس پرونده نیز دراین باره گفت: «هنوز بازسازی صحنه قتل انجام نشده است.ضمن اینکه به نظر می رسد قاتل بیمار روانی است به همین خاطر در آسایشگاه رازی تهران بستری است. همچنین برای تعیین سلامت روانی این زن در زمان وقوع جنایت، او باید در بیمارستان بستری و تحت نظر باشد. در حال حاضر پدر و مادر شوهر این زن اولیای دم هستند و پرونده در حال رسیدگی قرار دارد.»
 
حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب کرج نیز گفت: «بر اساس بررسی‌های انجام شده، قاتل دارای مشکلات روحی و روانی و افسردگی شدید بوده و پرونده وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی کرج ارجاع شده تا در خصوص جنون و اختلالات روانی‌اش که منجر به ارتکاب این جنایت هولناک شده اظهار نظر شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها