کد خبر: ۴۱۶۶۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
اولین سالن فرهنگی ورزشی مسجد محور با حضور مسئولین توسط قرارگاه منتظران شهادت به نام شهدای آتش نشان در قم افتتاح شد.
به گزارش پایگاه 598، اولین سالن فرهنگی ورزشی مسجد محور با حضور مسئولین توسط قرارگاه منتظران شهادت به نام شهدای آتش نشان افتتاح شد.



در این افتتاحیه مسئولانی از جمله دکتر ملایی عضو شورای اسلامی شهر قم ، حجت الاسلام و المسلمین روحانی عضو شورای اسلامی شهر قم و مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان قم ، سرگرد سروی فرمانده حوزه مقاومت بسیج 4 شهید ورزنده ، سرهنگ کبیری مسئول طر و برنامه سپاه علی بن ابی طالب ، حجت السلام و المسلمین کریمی قائم مقام دبیرخاه انون های مساجد و جناب آقای رفیعی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری استان قم حضور داشتند.

این افتتاحیه با تلاوت آیاتی از کلام الله مسجد توط برادر بسیجی آقای محمد مهدی سبحانی نیا آغاز یافت و پس از سرود جمهوری اسلامی ایران ، جناب آقای رفیعی مدیر عامل سازمان فرهگی ورزشی شهرداری قم در رابطه با فواید و معایب و نام گذاری این سالن ورزشی به یاد شهدای آتش نشان سخنرانی کردند و در ادامه گفتند این سالن خوشبختانه در منطقه ای هست که واقعا کمبود ان حس می شد و با تلاش قرارگاه منتظران شهادت خدا رو شکر این کمبود بر طرف شد.



پس از مدحیه سرایی در رابطه با ولادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) حجت الاسلام و المسلمین روحانی عضو شورای اسلامی شهر قم و مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان قم در رابطه با عملکرد قرارگاه منتظران شهادت سخنرانی کردند و در ادامه گفتند قرارگاه منتظران شهادت یکی از بهترین مکان هایی است که کار فرهنگی می کنند و من اطمینان دارم و امیدوارم که ان شاء الله از این سالن بهترین بهره را می برند.

و در ادامه سخنرانی دکتر ملایی عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تفکر بسیجی بیان کردند:

 به جوانان بسيجي اعتماد كنيم الحمدالله در اين منطقه ايي كه جوانان بسيجي با فكر بسيجي در حال كار فرهنگي هستند بسيار تشكر مي كنم از اين جوانان.

و در اخر حکم مشاور مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم به جناب آقای مسلمی فر مسئول قرارگاه منتظران شهادت اهدا شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها