کد خبر: ۴۱۷۹۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
پاسخی به تکفیر بی‌شرمانه‌ی مدافعان حرم، از داخل مرزهای جمهوری اسلامی ایران:
این روزها البته مجاهدان سنی سوری درگیر جهاد با سلفی‌های نفتی در حلب و حمص و حماه هستند؛ گمان اما این است که تکلیف مجاهدان سنی ایرانی پیش از رفتن به ادلب و زدن امثال محمد المحیسنی، ماندن در سیستان و به زیر کشیدن امثال فضل‌الرحمان کوهی است ...
سرویس سیاسی پایگاه 598 - تکفیر بی‌شرمانه‌ی مدافعان حرم، از داخل مرزهای جمهوری اسلامی ایران اتفاقی است که نه‌باید آن آن را دست کم گرفت. این هم‌آن مسیری است که پیش از این به پشت‌وانه‌ی فتنه‌گران منطقه‌یی و فرامنطقه‌یی در عراق و شام طی شد، و سال‌ها مفتی‌های نفتی در روستا و شهرها حکم به تکفیر این و آن کردند و در نهایت کار به جنگ هم‌سایه‌های دیواربه‌دیوار رسید.

تکفیری‌های بدخیم البته هنوز در ایران به جسارت اعلام علنی حکم قتل و سبی نه‌رسیده‌اند، اما امر به جدایی رزمنده‌ها از هم‌سران‌شان و منع دفن شهدای مدافع حرم در قبرستان مسلمین معنایی جز مرتد دانستن آن‌ها نه‌دارد.


( تصویر تعدادی از شهدای مدافع حرم اهل سنت)

این یعنی جرم ملای مفسدی چون فضل‌الرحمن کوهی در پسامگ سیستان نه نقض وحدت که امر به جنایت است، که حالا پس از عبور از همه‌ی شیعه دامن خصوص سنی‌های مجاهد را هم گرفته است و دیر نیست که اتباع منحط ابن تیمیه حکم به تکفیر عموم اهل سنت به‌دهند، که در عراق و شام داده‌اند.

آن چه این مفتی تکفیری و باقی سلفی‌های نفتی ترویج می‌کنند، فارغ از آن که مین‌گزاری منطقه برای یک فتنه‌ی فراگیر مذهبی است، انطباقی هم بر فقه حنفی نه‌دارد و اساسا تفوهات خوارج است.

یعنی با فرض آن که مدافعان سنی حرم در صف باطل در حال جنگ باشند، باز به نص قرآن باغی هستند و نه مرتد، و هیچ کس نه‌می‌تواند جان و مال مسلمانی را از پیش خود حلال کند تا چه رسد به مجاهدان را.

این روزها البته مجاهدان سنی سوری درگیر جهاد با سلفی‌های نفتی در حلب و حمص و حماه هستند؛ گمان اما این است که تکلیف مجاهدان سنی ایرانی پیش از رفتن به ادلب و زدن امثال محمد المحیسنی، ماندن در سیستان و به زیر کشیدن امثال فضل‌الرحمان کوهی است...

* مدرسه شیعی وتر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
۱
۰
پس فکر کردید امریکا و مزدوران کافرش بیکار نشسته اند ؟ اینگونه مفتیان ادعای اسلام دارند اما کفر تمام وجودشان را گرفته . مگر میشود به صف پشتیبانان تروریست ها که اسرائیل در راس است دقت کرد و نفهمید . اینها میفهمند اما شیطان وجودشان را فرا گرفته .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
پس فکر کرده اید پیام داعش خطاب به کیست؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها