کد خبر: ۴۱۸۱۲۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
پیاده روی روحانیون بروجردی در اعتراض به فعالیت های باندهای قدرت و ثروت
جمعی از روحانیون بروجردی با هدف "رساندن پیام اعتراض مردم لرستان به فسادهای گسترده کانون های قدرت و ثروت در این استان"، به صورت پیاده عازم تهران شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری بسیج، جمعی از روحانیون بروجردی با هدف "رساندن پیام اعتراض مردم لرستان به فسادهای گسترده کانون های قدرت و ثروت در این استان"، به صورت پیاده عازم تهران شدند.

این افراد بر اساس آیه قرآنی قلْ إِنَّمَا أَعِظُکُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ (ﺑﮕﻮ ﻣﻦ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﻳﻚ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺍﻧﺪﺭﺯ ﻣﻰ ﺩﻫﻢ که ﺩﻭ به ﺩﻭ یا به صورت فردی ﺑﺮﺍﻯ ﺧﺪﺍ ﻗﻴﺎم ﻛﻨﻴﺪ) و پس از تجدید میثاق با شهدا اقدام به پیاده روی اعتراضی نسبت به مفاسد کرده اند.


در بیانیه ای که این گروه از روحانیون در تبیین اهداف این حرکت صادر کرده اند، تصریح شده: "طلیعه دولت اسلامی وقتی است که مسئولین اسلامی عمل کنند و مبارزه واقعی برای تحقق دولت اسلامی امری حیاتی و بر همه تاثیرگذاران جامعه اسلامی واجب است".


آنها در این بیانیه از سکوت مسئولان در برابر بروز مفاسد مالی و اخلاقی در بروجرد و بی توجهی آنان به تذکرات دلسوزان و عدم همراهی با حرکت های حق طلبانه و عدالتخواهانه انتقاد کردند.





این گروه معتقدند با قدرت نیروی پرتوان حزب الله می توان مفاسد و آسیب ها را ریشه کن کرد اما متاسفانه برخی مسئولان به جای برخورد با معضلات و اصحاب قدرت و ثروت، دنبال انقلاب زدایی و برخود با نیروهای انقلاب هستند.

روحانیون بروجردی با بیان اینکه اقدامات نابخردانه برخی افراد و نهادها، موجب انحراف در مسیر انقلاب می شود، هدف خود از انجام پیاده روی اعتراضی را اصلاح اینگونه رفتارها عنوان کردند.


آنها در بیانیه شان نوشتند: نفس حرکت تحول خواهانه و نگاه حداکثری ما به نیروهای انقلاب و دفاع از جایگاه رفیع ولایت در مقابل تیرهای تخریب و تهمت ناکارآمدی آن برای همه اثرگذاران ارزشی کشور این پیام را می دهد که هر مجموعه فرهنگی واقعی (نه فانتزی و انتخاباتی) باید برای مبارزه با مفاسد و ناکارآمدی ها اقدام جدی کند.

روحانیون بروجردی در پایان مدعی شدند که حرکت شان سبب الگودهی مثبت و تزریق امید به تحول در دل نیروهای انقلابی می شود و ایجاد روحیه خودباوری در این نیروها از مهمترین ثمرات این حرکت برای اصلاح ساختاری وضع موجود است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها