کد خبر: ۴۱۸۸۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
جهانگیری نمی تواند صرفا نامزد پوششی روحانی تلقی شود. چه آنکه در این صورت می توانستند از گزینه های دیگری که قدرت سخنوری بهتری دارند استفاده کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از الف،  با اینکه پیشتر نوبخت اعلام کرده بود که نامزد دولت، تنها رئیس دولت است، اما ظاهرا اتفاق جدیدی می افتد که دولتی ها مجبور می شوند جهانگیری را هم وارد عرصه رقابت کنند. حسب اخباری که خود اصلاح طلبان منتشر کرده اند ورود جهانگیری تصمیم راهبردی شورای اصلاحات بوده است. با این حساب باید دید اصلاح طلبان از چه چیز نگران شدند؟ جهانگیری نمی تواند صرفا نامزد پوششی روحانی تلقی شود. چه آنکه در این صورت می توانستند از گزینه های دیگری که قدرت سخنوری بهتری دارند استفاده کنند. اما اصلاح طلبان با یک گزینه تمام عیار مثل جهانگیری وارد رقابت شدند. این تصمیم از دو حالت خارج نیست.

یا نگرانند که روحانی ردصلاحیت شود. یا نگرانند ریزش اقبال به روحانی استمرار داشته باشد و در اینصورت هم مجبورند حین رقابت، نامزد جابجا کنند.

با این توصیف خبری که در برخی محافل مبنی بر احتمال ردصلاحیت روحانی مطرح شده بود، ظاهرا خود اصلاح طلبان نیز باور کردند و جدی گرفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
۰
۰
شورای نگهبان بدون مصلحت سنجی فقط شایسته ها را تأیید کند. نترسید هیچ اتفاقی نمی افتد همچنان که هاشمی را تأيید نکردید و مسئله ای پیش نیامد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها