کد خبر: ۴۱۹۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
امروز سه‌شنبه دوم اسفندماه، روزنامه‌ها بخش‌هايي از مطالب و اخبار صفحات خود را به دفاع مقدس اختصاص داده‌اند.

به گزارش ايسنا روزنامه مردم سالاري به نقل از قائم مقام بنياد شهيد، خبري را با عنوان سريال «شوق پرواز» نمايش منش قهرمانان دفاع مقدس بود» به چاپ رسانده است.

روزنامه جوان از ساخت سريال «معراجي‌ها» با بسته دفاع مقدس به كارگرداني مسعود ده نمكي خبر داده است.

همچنين در اين روزنامه آمده است كه 848 دانش‌آموز پسر و دختر بسيجي فومن به مناطق عملياتي جنوب كشور اعزام شده‌اند.

در ضميمه هفتگي اين روزنامه گفت‌وگوهايي با سردار يوسف صارمي ـ عضو لشكر 31 عاشورا در والفجر 8 و ادامه گفت‌و‌گو با سردار احمد سوداگر كه چند روز قبل از عروجش انجام شده بود را منتشر كرده است.

در ادامه در ستون «داستانك» قسمتي از چگونگي سقوط فاو به چشم مي‌خورد.

روزنامه جوان همچنين يادي از رزمندگان تخريب‌چي كرده و گفت‌وگويي با آزاده جانباز «مجيد مطيعيان» انجام داده است.

برشي از كتاب پژوهشي در دست چاپ «جاده استراتژيك فاو» هم در اين روزنامه آورده شده است. جوان ياد كردي از حميد باكري با عنوان «فرماندهي كه آينده را پيش‌بيني كرد» را نيز به چاپ رسانده است.

روزنامه جام جم گفت‌وگويي با پرويز شيخ‌طادي ـ كارگردان فيلم «روزهاي زندگي» ـ منتشر است. اين كارگردان يادآور شده است كه جنگ، نقطه مقابل زندگي نيست.

در روزنامه ايران آمده است كه سريال تازه مسعود ده نمكي ويژه ايام نوروز نبوده و موضوع راهيان نور و شهداي گمنام دستمايه فيلمنامه آن است.

همچنين اين روزنامه در ستون «تقويم دفاع» يادكردي از «عمليات والفجر 6» كرده است. "نگذاريم رشادت‌هاي دوران دفاع مقدس به افسانه تبديل شود" عنوان مطلبي است كه از سوي قائم مقام بنياد شهيد عنوان شده است نيز در اين روزنامه به چشم مي‌خورد.

روزنامه ملت ما از برگزار شدن نخستين يادواره شهيد آيت‌الله فضل الله محلاتي خبر داده است.

همچنين محمدمهدي بهداروند دردنامه‌اي در سوگ سردار سوداگر با عنوان "غربت از سقف خانه‌هايمان مي‌چكد» را در اين روزنامه منتشر كرده است.

همچنين مطلبي با عنوان «پيكر به سر شناخته مي‌شود يا به نشانه‌اي ... »روايتي از برادر شهيد محسن زرنگ‌زاده است كه در اين روزنامه منتشر شده است.

روزنامه كيهان در ستون «حديث دشت عشق» از پاسدار شهيد «ابراهيم وكيل‌زاده» يادكردي منتشر است.

روزنامه فرهنگ آشتي از برگزاري يادواره شهداي فريدونكنار خبر داده است. همچنين اين روزنامه در ستون ياد ياران به معرفي شهيد «علي زال» پرداخته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها