کد خبر: ۴۱۹۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر رسیدگی به مطالبات جایگاه داران گفت: عرضه بنزین آزاد در جایگاه‌های سوخت متوقف نخواهد شد.

به گزارش شانا؛ علیرضا ضیغمی افزود: بخشی از کارمزد جایگاه‌داران به دلیل مشکلات نقدینگی این شرکت پرداخت نشده بود که بخشی از این معوقات پرداخت شد و بقیه آن نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی تاکید کرد: عرضه بنزین آزاد در جایگاه ها ادامه خواهد داشت و نمی توان به دلیل مشکلات صنفی، مردم را از حقوق خود محروم کرد.

وی با اشاره به این که مسیر رسیدگی به مشکلات از طریق قانونی باز است گفت: راه حل رفع موانع و مشکلات، تشویش اذهان مردم نیست و جایگاه داران باید تلاش کنند مشکلات خود را از طریق مذاکره و مراجعه به ارگان های مختلف تاثیرگذار ساماندهی  کنند.

ضیغمی با تاکید بر آمادگی خود برای گفت و گو با نمایندگان اتحادیه جایگاه داران در هفته آینده تصریح کرد: نشست های مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از دیروز با اتحادیه جایگاه داران آغاز شده است و تا رفع مشکلات ادامه خواهد داشت.

اتحادیه جایگاه داران عرضه فرآورده، دیروز در نشست خبری که در محل این اتحادیه برگزار شد، در اعتراض به کاهش کارمزد عرضه بنزین آزاد و پرداخت نشدن بخشی از کارمزدها اعلام کرد عرضه بنزین آزاد در جایگاه های عرضه فرآورده کشور را با هماهنگی با جایگاه های استان ها به زودی متوقف خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها