کد خبر: ۴۲۰۰۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
در شرایطی که انتقادات وزرای کابینه رژیم صهیونیستی از لیبرمن به علت انتقادات وی از سیاست‌های پیونگ یانگ بالا گرفته، حماس با صدور بیانیه‌ای از مواضع وزارت خارجه کره شمالی علیه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری قدس، در پی مواضع اخیر «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه پیونگ یانگ، وزارت خارجه کره شمالی با صدور بیانیه‌ای به تل آویو هشدار داد و تاکید کرد به کسانی که رهبر کره شمالی را محترم نشمارند، رحم نخواهد شد.

در بخشی از بیانیه وزارت خارجه کره شمالی آمده بود: کره شمالی کاملا حامی مبارزات مردم فلسطین در ایجاد کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس است. ما ملت فلسطین را در مبارزه برای بازگرداندن حقوق و اراضی اشغال شده خود بر حق می‎دانیم.

واکنش کره شمالی به مواضع اخیر لیبرمن باعث نگرانی محافل صهیونیستی شده است. به گزارش فلسطین الان، برخی وزرای کابینه نتانیاهو ضمن انتقاد از مواضع اخیر لیبرمن گفته اند: «یاوه گویی‌های لیبرمن به خطری برای امنیت اسرائیل تبدیل شده و وی بهتر است به جای این گونه سخنان بیهوده بر حفظ امنیت اسرائیل متمرکز شود».
 
وزیر دیگر کابینه نتانیاهو در این باره گفت: «سخنان بی خردانه لیبرمن، اسرائیل را به کره شمالی مرتبط کرده در حالی که ما هیچ ارتباطی با کره شمالی نداریم. واقعا چه چیزی به مغز لیبرمن خطور کرده؟ آیا ما دشمنان کمی در سطح جهان داریم؟ پس بهتر است لیبرمن یاوه گویی خود را متوقف کند».

در همین راستا، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای از مواضع کره شمالی در محکومیت اشغالگری اسرائیل و حمایت از مبارزات ملت فلسطین تا رسیدن به آزادی قدردانی کرد.

حماس همچنین با انتقاد از مواضع تل آویو علیه کره شمالی، تاکید کرد: ما اشغالگران صهیونیست را هدایت کننده شر و تروریسم و عامل فقدان ثبات و آرامش در منطقه می‌دانیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها