کد خبر: ۴۲۰۱۶۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد سفر حسن روحانی به کرمانشاه که قرار بود امروز(سه شنبه) انجام شود، کنسل شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد،  سفر حسن روحانی به کرمانشاه که قرار بود امروز(سه شنبه) انجام شود، کنسل شد.
 
گفته می شود عدم هماهنگی های لازم برای فراخوان از شهرستانها، مدارس و ادارات برای پر شدن سالن محل سخنرانی، و انتشار تصاویر و ویدیو هایی از کارخانه نیمه کاره ایران خودرو که قرار بود توسط این کاندیدای ریاست جمهوری افتتاح شود، دلیل اصلی لغو سفر روحانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، بر اساس آنچه در برخی رسانه ها اعلام شده است حسن روحانی در  چارچوب سفر اخیر خود به کرمانشاه قرار است پروژه کارخانه ایران خودرو در این استان را افتتاح کند.   

هفته گذشته نیز محمد ملکی مدیر عامل کارخانه ایران خودرو کرمانشاه در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها از رونمایی اولین خودروی تولید شده در این مجموعه طی هفته جاری خبر داد که شنیده ها حاکی از این رونمایی با حضور رئیس جمهور است.

آیا رئیس جمهور پروژه نیمه کاره ایران خودرو کرمانشاه را با رونمایی از خودروهایی که از تهران آورده اند افتتاح خواهد کرد؟

این اخبار در حالی است که خبرنگار مرصاد با حضور در محل ساختمان کارخانه ایران خودرو تصاویری را ثبت کرده که نشان می  دهد سازه های فیزیکی این مجموعه هنوز به اتمام نرسیده است. تصاویری که گویای وضعیت فعلی مجموعه ایران خودروی کرمانشاه هستند.

آیا رئیس جمهور پروژه نیمه کاره ایران خودرو کرمانشاه را با رونمایی از خودروهایی که از تهران آورده اند افتتاح خواهد کرد؟

گفتنی است تعدادی خودرو صفر هم در این مکان رویت شده که احتمالا در جریان مراسم افتتاح از آنها استفاده خواهد شد.

شایان ذکر است اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه نیز در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی و صنعتی استان کرمانشاه اعلام کرده بود که این کارخانه در تاریخ ۳۱ فروردین افتتاح خواهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها