کد خبر: ۴۲۰۹۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
صادقعلی مقدم اظهار کرد: با تلاش نیروهای متخصص امدادی تنها جسد باقیمانده حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر دقایقی پیش کشف شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان از کشف چهل و سومین جسد معدنکار حادثه انفجار آزادشهر خبر داد.
 
صادقعلی مقدم اظهار کرد: با تلاش نیروهای متخصص امدادی تنها جسد باقیمانده حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر دقایقی پیش کشف شده است.

وی از دستیابی نیروهای متخصص امدادگر به هفت تن دیگر از جانباختگان حادثه معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر عصر دوشنبه خبر داد و گفت: آمار جانباختگان به 43 نفر رسید.

مقدم افزود: پیکر این معدنکاران برای شناسایی و احراز هویت هم اینک به پزشکی قانونی منتقل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان اضافه کرد: کار آوار برداری معدن با جدیت و تلاش امدادگران همچنان ادامه دارد.

مقدم افزود: پیش از این پیکر 22تن از جانباختگان این حادثه دلخراش از معدن خارج و پس از احراز هویت به خانواده ها تحویل شد و صبح دوشنبه نیز پیکر 13تن از معدنکاران خارج و به پزشکی قانونی برای احراز هویت منتقل شده بود.

در پی انفجار مقارن ظهر چهارشنبه گذشته معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر جمعی از معدنکاران محبوس شدند که تاکنون پیکر 42 تن از آنان به خارج از معدن منتقل شده است.

بر اثر این حادثه 73 نفر نیز مصدوم شدند که برخی به صورت سرپایی و یا در مراکز درمانی مداوا و چند تن در بیمارستان های شرق استان گلستان بستری شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها