کد خبر: ۴۲۱۰۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
معاون سیاسی سپاه:
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نشان دادن شهر زیرزمینی موشکی با هدف جلوگیری از جنگ بود و ربطی به تحریک کردن دشمن به جنگ نداشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، رسول سنایی‌راد ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی اراک با اشاره به صحنه سیاسی کشور اظهار داشت: در حوزه سیاسی کشور آنچه که امروز گمشده صحنه سیاسی بوده و خلاء آن احساس می‌شود مدیریت مبتنی بر خدمت است که خدمتگزاری را عبادت می‌داند و در این راه از با تمام وجود حاضر شده و از جان مایه می‌گذارد.

وی افزود: توانمندی دفاعی کشور امروز زبانزد بوده و در واقع می‌توان گفت در حوزه دفاعی به ‏مرحله بازدارندگی رسیده‌ایم، اما  اینکه عده‌ای درگیر و دار و بحبوحه انتخابات چیز دیگری را مطرح می‌کنند، بحثی جدا از این مطلب است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سیاست‌های دفاعی کشور در راستای کمک به قدرت بازدارندگی بوده که نمونه آن ارتقاء توان موشی بوده که در همین راستا انجام شده و نشان دادن شهر زیرزمینی موشکی با هدف جلوگیری از جنگ بود و ربطی به تحریک کردن دشمن به جنگ نداشت.

سنایی‌راد بیان کرد: امروز یکی از دغدغه‌های بزرگ و نگرانی‌های نیروهای ارزشی و انقلابی عزت مردم ایران و کرامت آنها است، زیرا حجم زیاد بیکاری در کشور برای کرامت انسانی مضر بوده و سبب خدشه‌دار شدن کرامت جوان ایرانی شده، به‌گونه‌ای که بسیاری از افراد از بیکاری به‌عنوان ام‌الفساد و زمینه‌ساز فساد یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: وضعیت بیکاری و تبعات ناشی از آن سبب دلهره و نگرانی شده و  مقام معظم رهبری هم در این زمینه از وضعیت بیکاری و وجود انواع آسیب‌های اجتماعی در کشور ابراز نارضایتی دارند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت اشتغال گفت: طبق نظرسنجی که در زمینه اشتغال و معیشت انجام شده، 74 درصد جامعه هدف معتقد بوده‌اند که مسئله اشتغال و معیشت و همچنین مبارزه با فساد از جمله مطالبات اولویت‌دار آنها به‌شمار می‌رود.

سنایی‌راد عنوان کرد: اعتقاد داریم که  هرگاه دشمن در داخل احساس ضعف کرد دست به جنگ علیه ایران زد و به تهدید ایران پرداخت و در مقابل هرگاه که در این تهدیدها اقتدار و صلابت ایران را دید دست به عقب‌نشینی زد.

وی با اشاره به ریاست جمهوری بنی‌صدر گفت: در هر عصری که تفکر لیبرال و وابسته به غرب بر این کشور حاکم شد و ارزش‌های انقلابی کم‌رنگ شدند و رنگ باختند، دشمن دست به جنگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران زد که جنگ تحمیلی نمونه‌ای از آن بود و در دوره‌ای هم خود ایران محور شرارت نام گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها