کد خبر: ۴۲۱۵۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
اینجانب در پاسخ به سوالات مکرر افراد، به همه عزیزان این توصیه امام راحل را یادآور شده و اعلام میدارم، جناب آیه الله حاج سید ابراهیم رئیسی که عالمی صالح، امینی صادق و مجرب بوده .
به گزارش پایگاه 598، به دنبال سوالات مکرر افراد از آیه الله عبداللهی اطلاعیه ذیل از سوی ایشان درباه مسئله انتخابات و فرد اصلح صادر شد:


نظام اسلامی نتیجه مجاهدت ها و خون های بسیاری است که پس از قرنها به برکت بزرگ مرد تاریخ، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (اعلی الله مقامه الشریف) به ثمر نشست. و این امانتی است بزرگ در دستان ما و همه مکلفیم در جهت حفظ و تعالی و رسیدن به همه اهداف این نظام مقدس تلاش و مجاهدت نماییم.

امام راحل  سفارش نمودند که برای رهایی از دام‌هـای گستردۀ اسلام امریکایی، جذب اعضای رنج‌کشیده و مبارز جامعۀ مدرسین (ایدهم الله) شوید.

اینک در آستانه یکی دیگر از امتحانات الهی قرار گرفته ایم و همه باید برای انتخاب خود حجت شرعی داشته باشیم تا در پیشگاه الهی و امام و شهدا شرمسار نگردیم.

اینجانب در پاسخ به سوالات مکرر افراد، به همه عزیزان این توصیه امام راحل را یادآور شده و اعلام میدارم، جناب آیه الله حاج سید ابراهیم رئیسی که عالمی صالح، امینی صادق و مجرب بوده و در طول سالیان متمادی از تمام مسولیت های مهم خود سرفراز بیرون آمده و در نهایت با اعتماد رهبر معظم انقلاب (حفظه الله تعالی) به افتخار خدمتگذاری و تولیت عظمای آستان قدس رضوی صلوات الله علیه منصوب شدند را اصلح میدانم. و حمایت از این فقیه بصیر که با نیتی خالصانه و در پی انجام تکلیف شرعی و برپایی اهداف حکومت ولایی به میدان آمده اند را بر همگی واجب و ضروری میدانم.

الاحقر، عبدالخالق عبداللهی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها