کد خبر: ۴۲۲۰۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وزیر امور خارجه آمریکا با طرح ادعاهای واهی و خصمانه واشنگتن علیه کشورمان به انتخاب مجدد حسن روحانی واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن به تکرار ادعاهای خصمانه واشنگتن علیه تهران پرداخت.

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا، تیلرسون در بیانیه خود با تکرار این ادعا که ایران از تروریسم در منطقه حمایت می‌کند، آورده است: آن‌چه ما امیدواریم این است که روحانی اکنون یک دوره جدید دارد و باید از آن برای برچیدن شبکه تروریسم ایران و پایان دادن به تامین مالی شبکه‌های تروریستی استفاده کند.

وی در ادامه ادعاهای خصمانه خود ابراز امیدواری کرد که رئیس‌جمهور روحانی آزمایش‌های موشکی بالستیک در ایران را متوقف کند.

وزیر امور خارجه آمریکا افزود: این چیزی است که ما امیدواریم انتخابات ایران به همراه داشته باشد. من درباره انتظاراتم اظهارنظر نمی‌کنم، اما ما امیدواریم که اگر روحانی می‌خواهد روابط ایران را با جهان تغییر دهد، این کارهایی است که می‌تواند انجام دهد.

به گزارش ایسنا، مقامات آمریکایی در حالی این ادعاها را علیه ایران تکرار می کنند که حقایق نشان می‌دهد حامیان اصلی تروریسم در خاورمیانه و جهان، آمریکا، غرب و متحدان منطقه‌ای آنها هستند. این کشورها همواره با سیاست‌های مداخله‌جویانه و تفرقه‌افکنانه خود در منطقه تلاش کرده‌اند که میان گروه‌های مختلف اختلاف بیندازند تا به اهداف خود در منطقه دست یابند، سیاست‌هایی که نتیجه‌ای جز ظهور و توسعه تروریسم نداشته است. اما آنها همواره با گرفتن انگشت اتهام خود به سمت ایران در تلاشند که توجه جامعه بین‌الملل را از این واقعیات منحرف کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
روحانی باید دین خود به امریکا و غرب را که از او در انتخابات طرفداری کردند ادا کند و اگر راه چهار سال قبل را ادامه دهد انوقت میتوان فاتحه شیعه را خواند و به غرب تبریک گفت و هم به باصطلاح روحانی ! یا مهدی امیدمان فقط به ظهور توست ما را دریاب .
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
اتحاد صدای آمیکا بی بی سی و منافقین خارجی و داخلی با روحانی برای نابودی ملت ایران بوده البته تکرار اشتباه ملت در اعتماد به غارتگران علت گرفتاری های ملت ایران و در واقع مجازات الهی است
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
خدا رو شکر مثل اینکه قراره ایران از ماه های آینده به جمع باشگاه صادر کنندگان باروت هم بپیونده.
دوستان عزیز مستحضر بودید که فشار که هیچ ،ایمیل زدن به وزارت خارجه ایران و گفتن به دستور ما باید آب سنگین و کیک زرد کشور از ایران خارج بشه .وآقای رییس جمهور محبوب اومد پشت میکروفن و به مردم گفت که مردم جشن بگیرید.ما به جمع صادر کنندگان(!) این دو محصول پیوستیم.و کلی از مردم تا ساعت 3 نصفه شب داشتن بالا شهر قر کمر میدادن که ایران به باشگاه صادر کنندگان آب سنگین پیوست.ایران رو مجبور کردن که باید همه چی رو از کشور خارج کنید.الانم ایران داره خداتومن پول بابت هزینه انبار همون آب سنگین ها به یکی از کشورهای عربی میده.!!..پول باباشونه.!!دوست دارن.!!
این بار هم احتمالا تا ماه های آینده به باشگاه صادر کننده باروت می پیوندیم.
احتمالا وقتی شهاب 3 ها رو اوراق کردن از بدنه هاشون در صنایع آبگرمکن سازی استفاده میشه و کارخونه ارج هم دوباره به کار بیفته.
از فردا صالحی میره مجلس و ولله بالله تالله گویان میگه قراره موشکامون رو بدیم.ولی در عوض قراره آمریکا با مشارکت ژاپن برامون موشک هایی با تکنولوژی بالا تر بسازن و تحویلمون بدن.

مبارک باشه.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها