کد خبر: ۴۲۳۱۹۹
زمان انتشار: ۲۳:۴۰     ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
آصفری مطرح کرد
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت با ارائه نکردن آمار تفکیکی می‌خواهد برای بودجه شهرستان‌ها نیز گروکشی کند و میزان بودجه را به میزان رأی شهرستان‌ها و بخش‌ها به روحانی موکول کند.
به گزارش پایگاه 598، محمدحسن آصفری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به عدم اعلام آمار تفکیکی صندوق‌های رای توسط وزارت کشور ، گفت: شعاری که دولت همواره مطرح می‌کند شفافیت است و همیشه بر این تاکید دارد که چیز محرمانه‌ای برای مردم وجود ندارد ولی این گفتمانی که بر دولت حاکم است با شعارهایش تناقض دارد.

وی با طرح این پرسش که دولت از چه چیز می‌ترسد و واهمه چه چیزی دارد که امروز به صورت تفصیلی و بخشی و شهرستانی و استانی آراء تفکیکی نامزدها را اعلام نمی‌کند، اظهار داشت: دولت دنبال این است که آماری در اختیار جریانات سیاسی قرار نگیرد تا هم مردم و هم جریانات سیاسی نتوانند ارزیابی درستی از بودجه تخصیصی برای استان‌ها، شهرستان‌ها و بخش‌ها داشته باشد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس در همین راستا ادامه داد: دولت با ارائه نکردن آمار تفکیکی می‌خواهد برای بودجه شهرستان‌ها نیز گروکشی کند و میزان بودجه را به میزان رای شهرستان‌ها و بخش‌ها به روحانی موکول کند تا جاهایی که رای کمتری به روحانی داده‌اند بودجه کمتری بگیرند.

آصفری در پایان با اشاره به دلیل دیگر عدم اعلام آمار تفکیکی آراء نامزدها تصریح کرد: دلیل دیگر این است که دولت می‌ترسد در مناطقی که ادعا می‌کرد وضع اقبال عمومی‌ خوب دارد، وضعیت خوبی در نتایج نداشته باشد و از این رو است که آمار تفکیکی را اعلام نمی‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها