کد خبر: ۴۲۳۲۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: قطعا در بازی‌های هفته آینده که در ایران انجام می‌شود، بهتر کار می‌کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، رضا قرا بعد از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان در لیگ جهانی ۲۰۱۷ گفت: بازی خوبی بود. همه همدل شده بودیم و تمام نفرات هم‌قسم شده بودند تا پیروز شویم. برای هر امتیاز تلاش کردیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم مزد زحمات خود را بگیریم.

او ادامه داد: نظر مربی بود که در برخی از امتیازها در خط سرویس قرار بگیرم. خدا را شکر که توانستم مثبت واقع شده و نظر کادر فنی را هم جلب کنم.

پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: برای بازی‌های هفته آینده باید بگویم که تیم هماهنگ‌تر شده و بازی به بازی به شرایط ایده‌آل نزدیک شدیم. قطعاً هفته آینده در آزادی می‌توانیم بازی بهتری از خود به نمایش بگذاریم.

عادل غلامی هم درباره این بازی گفت: ما توانستیم تیم بزرگ لهستان را شکست دهیم. تیمی را که برزیل و ایتالیا را در ۲ بازی گذشته مغلوب خود کرده بود، در غیاب کاپیتان معروف مغلوب کردیم. فرهاد سال افزون امروز نمایش خیره‌کننده‌ای داشت. چند بازیکن دیگر تیم ملی که تاکنون کمتر بازی به آن‌ها رسیده بود هم توانستند خیلی موفق عمل کنند.

دفاع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: این نتیجه نشان داد که والیبال ما به سمتی حرکت می‌کند که باید به آن احترام گذاشت و رشدمان مقطعی نبوده است چون در این چند سال اخیر با هر ترکیبی که در مسابقات حاضر شدیم نتیجه گرفته‌ایم و امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

محمد جواد معنوی‌نژاد بعد از پیروزی ایران برابر لهستان گفت: تیم ایران از ۱۴ بازیکن تشکیل شده است و همه باید به موفقیت تیم ملی کمک کنند. خدا را شکر در بازی برابر لهستان عملکرد خوبی داشتم و توانستم کمک کنم تا ایران به پیروزی برسد.  ایران در چند سال اخیر همیشه برابر لهستان کری خاصی داشت. آن ها بازی را خیلی خوب شروع کردند و به نوعی غرور آنه ا گرفت. در طرف مقابل بازیکنان ایران هم خیلی زود به خود آمدند و توانستیم بازی را برگردانیم به پیروزی برسیم.

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: انصافاً تیم لهستان هم عملکرد بسیار خوبی داشت و نمی‌توان گفت که در ست‌های دوم، سوم و چهارم ضعیف شدند.

مهدی مرندی، لیبروی تیم ملی گفت: وقتی که یک بازی با نتیجه ۳ بر یک آن هم برابر قهرمان به پایان می‌رسد نشان دهنده آنالیز خیلی خوب و تلاش تمام نفرات است. در این مسابقه هر ۱۴ بازیکن تلاش کردند البته سعید معروف مصدوم بود و نتوانست بازی کند. اولین بازی لیگ جهانی در شهری که هوای شرجی دارد کمی کار را سخت می‌کند. تیم ما روز به روز بهتر شد. من در بازی اول عملکرد چندان خوبی نداشتم، اما پس از آن در بازی‌های دوم و سوم شرایطم بهتر شد و توانستم به تیم کمک کنم. فکر می‌کنم برابر لهستان همان مرندی بودم که همه انتظارش را داشتند.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران درخصوص اضافه شدن بازیکنان جوان به تیم ایران، گفت: برابر لهستان همه زحمت کشیدند. دو فوق‌ستاره مقابل لهستان داشتیم که یکی از آنها جواد معنوی‌نژاد و دیگری فرها سال‌افزون که جایگزین سعید معروف شده بود. فشار روانی روی این دو بازیکن واقعاً زیاد بود، اما به خوبی نشان دادند که بازیکنان بزرگی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها