کد خبر: ۴۲۵۹۷۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۲۱ تير ۱۳۹۶
کمبود مواد معدنی و ریزمغذی ها نظیر منیزیم، روی و مس بسیار تاثیر گذار در وضعیت سلامتی بدن، پوست و موها هستند. این عناصر بسیار تاثیر گذار در رشد موها بوده و مانع از نازک شدن و ریزش موها می شوند

همانطور که می دانید موها نقش به سزایی در زیبایی چهره افراد دارند و داشتن موهای ضخیم و زیبا آرزوی هر فردی است. اما با گذشت زمان رفته رفته موها نیز مانند سایر اعضای بدن و با استفاده بیش از حد از مواد آرایشی و انواع اتوها و سشوارها دچار تغییراتی از قبیل ریزش مو و نازکی و هچنین کاهش شادابی و جذابیت خواهند شد. در حقیقت موها و پوست بیشترین تاثیر را از سبک زندگی و رژیم غذایی ما می گیرند. البته دلایل گوناگونی برای نازک شدن موها وجود دارد، که در ادامه بیشتر به مسئله تقویت مو خواهیم پرداخت.

دلایل نازک شدن موها
  • کمبود مواد معدنی و ریزمغذی ها نظیر منیزیم، روی و مس بسیار تاثیر گذار در وضعیت سلامتی بدن، پوست و موها هستند. این عناصر بسیار تاثیر گذار در رشد موها بوده و مانع از نازک شدن و ریزش موها می شوند.
  • ضعف ریشه مو یکی از دلایلی است که منجر به ریزش موها می گردد. دلیل عمده این عارضه کم خونی بدن می باشد که برای مقابله با آن استفاده از مواد غذایی حاوی آهن، نظیر گوشت و ماهی نیز توصیه می شود.
  • عوامل ژنتیکی یکی از دلایل اصلی ریزش مو می باشد، و در مردان در حدود سن ۲۰ تا ۵۰ سالگی و در زنان بالای ۴۰ سالگی رخ می دهد.
  • اختلالات تغذیه ای نظیر کاهش ویتامین های B، آهن و پروتئین سبب نازک شدن و بد حالتی موها می شوند.
پیشگیری از نازک شدن موها
  • ویتامینB:بیوتین یکی از مشتقات ویتامین B است. شما می توانید با مصرف محصولات حاوی بیوتین کمک به رشد و تقویت موهای نازک و ناخن خود کنید. علاوه بر مکمل ها مواد غذایی نظیر سبزیجات، گردو، تخم مرغ و برنج حاوی این ویتامین نیز هستند.
  •  ویتامینE: این ویتامین موجب بهبود رشد و توسعه عروق خونی و مویرگ ها می شود . بنابراین این عملکرد سبب افزایش خون رسانی به ریشه موها می شود. در نتیجه رشد موها سریعتر شده و همچنین از بروز موخوره و چند شاخه شدن موها نیز جلوگیری می شود. علاوه بر استفاده از مواد غذایی حاوی این ویتامین می توانید با استفاده از انواع مکمل ها و محصولات محتوی ویتامین E به نتیجه دلخواه دست یابید.
  • استفاده از محصولات آرایشی مرغوب: محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی در بازار وجود دارد. اشکال مختلف مانند ماسک های مو، روغن های بهداشتی برگرفته شده از گیاهان و نرم کننده ها، سعی کنید محصولاتی را انتخاب کنید که ترکیبات تقویت کننده ای مانند پروتیئن، ویتامین E، آمینو اسید و ویتامین C داشته باشند. زیرا آنها به همراه ماسک موهای موجود مانع از خشکی مو و ریزش موهای نازک می شوند.
  • امگا ۳: برای تقویت و پرپشت شدن موهای خود از محصولات محتوی اسیدهای چرب امگا ۳ استفاده کنید. شما به راحتی می توانید از انواع مکمل ها و مواد غذایی حاوی امگا۳ بهره مند شوید

داروخانه اینترنتی چیست؟

داروخانه اینترنتی چون تمام فواید به بار نشسته فضای مجازی، باعث آسایش و رفاه مردم شده است.

این فضا تا به امروز تا چه اندازه توانسته اعتماد شما را جلب نماید؟

داروخانه اینترنتی به چه فضایی گفته می شود؟

فضای یک داروخانه کامل که تمام اطلاعات و محصولات را در چارچوب مقررات به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهد، را داروخانه اینترنتی می نامند.

چگونه می توان به این فضا اعتماد کرد؟

باتوجه به آنکه محصولات به فروش گذاشته شده در این فضا مستقیما با سلامت افراد جامعه در ارتباط است، باید کنترل حداکثری بر آن صورت گیرد. در حال حاضر داروخانه های اینترنتی با داشتن تمامی مجوزهای بهداشتی و الکترونیکی، به فعالیت مجاز پرداخته اند.

توجه داشته باشید که مدارک معتبر باید بر روی سایت آنها قابل رویت و پیگیری باشد!

مزیت این فضا چیست؟

می توان بدون اغراق گفت که تاثیر فضای مجازی بر اکثر جنبه های زندگی مفید بوده است. یکی از مهم ترین این فواید دسترسی راحت تر به محصولات کمیاب است.

علاوه بر این، در داروخانه های اینترنتی البته انواع ممتاز آن، اطلاعات پزشکی کاملی در مورد تمام محصولات به فروش رسیده در یک داروخانه معمول در اختیار کاربر گذاشته می شود. اطلاعات مفیدی چون ترکیبات محصول، نحوه استفاده، فواید و خطوط قرمز محصولات، از بخش های بسیار مفیدی است که تنها شما در این فضا می توانید به آن دست یابید.

نکته متمایزی که در اینجا مطرح می شود این است که اطلاعات در فضای مجازی ثبت می گردد و خطای آن نسبت به اطلاعات ردوبدل شده در شلوغی یک داروخانه معمولی، به شدت کاهش می یابد. شما هر زمانی که بخواهید می توانید، روش مصرف، ترکیبات و دیگر موارد را خوانده و بررسی کنید.

نکته دیگر بحث امکان مقایسه محصولات است. شما هر محصول بدون نسخه ای که به آن احتیاج دارید را می توانید به آسانی با یکدیگر مقایسه کنید. به طور مثال یک کرم مرطوب کنندهرا در برندها، حجم ها، تنوع پوستی و… می توانید مقایسه نموده و با خواندن اطلاعات جامع پیرامون آنها، بهترین آن را برگزینید.

چه محصولاتی به فروش می رسند؟



با توجه به محدودیت های نسخه های پزشکان، تا به این جای کار تنها می توان در داروخانه های اینترنتی، محصولات بدون نیاز به نسخه را به فروش رساند. انواع ممتاز این داروخانه ها تمامی مکمل های دارویی، محصولات آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، محصولات مادر و کودک و… را در انواع مرغوب با امکان مشاوره آنلاین، بازگرداندن محصول و مشاوره حین استفاده، ارائه می دهند.

نکته مهم، ارسال های رایگان:

خانم های خانه دار و بچه دار، افراد شاغل و افرادی که در برخی شهرستان ها از برخی دسترسی ها محرومند، از عمده طرفداران داروخانه های اینترنتی هستند.

شاید بتوان گفت که ارزشمندترین جنبه فروشگاه های اینترنتی به طور کلی، بحث کم شدن ترددهای پردردسر شهری است. شما در محل کار خود هم می توانید محصولات دلخواه خود را با یک مشاوره عالی، انتخاب و به وسیله پیک رایگان اکثر داروخانه های اینترنتی، تحویل بگیرید.

برخی داروخانه های اینترنتی چون داروخانه اینترنتی مثبت سبز در کنار تمام ویژگی های تایید شده این فضا، به یک مجله پزشکی مثبت سبز نیز مجهز است که در کنار فعالیت اصلی، به هموطنان اطلاعات به روز شده در تمام زمینه های پر جست و جو را به زبانی ساده داده و محصولات مرتبط با آن را معرفی می کند.

امروزه با توجه به اعتباری که کاربران به یک فروشگاه می دهند، شما با یک سرچ ساده می توانید به بهترین داروخانه اینترنتی پیرامون خود دست یابید. داروخانه ای که محصولاتی کامل با اطلاعاتی تکمیل و همراه با تخفیفات و جشنواره ها داشته باشد، باعث رضایت حداکثری مشتریان می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها