کد خبر: ۴۲۶۰۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۲۲ تير ۱۳۹۶
امير سرتيپ «احمدرضا پوردستان» با اشاره به آزادی شهر موصل بیان داشت: داعش با شکستی که در موصل خورد رو به پایان است و سیاست‌های استکبار جهانی که با تقویت داعش به دنبال ایجاد جنگ‌های نیابتی بود شکست خورده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسینم، جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه کار داعش تمام است، گفت: خط مقاومت در منطقه در مقابل استکبار جهانی پیروز است.
 
امير سرتيپ «احمدرضا پوردستان»  با اشاره به آزادی شهر موصل بیان داشت: داعش با شکستی که در موصل خورد رو به پایان است و سیاست‌های استکبار جهانی که با تقویت داعش به دنبال ایجاد جنگ‌های نیابتی بود شکست خورده است.

وی با بیان اینکه گروهک‌های تروریستی در منطقه فتنه هستند، اظهار کرد: فتنه فضا را غبارآلود می‌کند و به هم می ریزد، اما عمرش طولانی است و ما اگر روند شکل‌گیری گروهک‌های تکفیری و تروریستی را ملاحظه کنیم، می‌بینم که این گروهک‌ها به نسبت روزهای اولشان، از آن قوت و قدرت استحکام برخوردار نیستند و هر روز نشانه‌های تزلزل و استیصال و شکست را در آنها بهتر می‌توانیم مشاهده کنیم؛ هم در صحنه عراق و هم در صحنه سوریه آخرین نفس‌هایشان را می‌کشند و من احساس می کنم که با روندی که وجود دارد و قوتی که نیروهای مسلمان پیدا کرده اند، ان شاء الله تا پايان سال اين فتنه هم برچيده شود و سوريه و عراق رنگ آرامش و آسايش را به خود ببينند.

امیر پوردستان تصریح کرد: جنگ‌های آمریکا در منطقه امروز خود را به صورت جنگ‌های نیابتی و مشارکتی نشان می‌دهد؛ به عنوان نمونه داعش به نیابت از آمریکا این جنایات را در سوریه و عراق مرتکب می‌شود و جبهه‌النصره به نیابت از رژیم صهیونیستی.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی سردمداران کشورهای منطقه خود را به آمریکایی ها سپرده و عمال آنها در منطقه شده‌اند؛ این حکام بدانند خون مظلوم آنها را نابود می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها