کد خبر: ۴۲۸۰۲۲
زمان انتشار: ۲۲:۱۴     ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از افزایش ۲ برابری انواع تسهیلات کمیته امداد خبر داد و گفت: مجموع تسهیلات امدادی در سال ۹۶ به ۱۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از شاهرود، پرویز فتاح ظهر امروز در سفر نیم روزه خود به این شهرستان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره درصدد رفع محرومیت و کمک به قشر ضعیف جامعه است و دولت نیز در این راستا از نهادهای مردمی حمایت ویژه می‌کند.

وی با اشاره به برخی خدمات دولت در این نهاد خاطرنشان کرد: ارائه انواع تسهیلات امداد، اشتغال‌زایی، اقتصاد مقاومتی و غیره از جمله مهم‌ترین خدمات دولت است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش 3 برابری انواع تسهیلات در این نهاد خبر داد و اذعان کرد: در سال 95 میزان تسهیلات اشتغال‌زایی بالغ‌بر 1000 میلیارد تومان بود که این رقم امسال با افزایش 2 برابری روبه‌رو است.

وی با تأکید بر اینکه تسهیلات امدادی در راستای کمک به مستضعفان نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند افزود: این تسهیلات در سال گذشته بالغ‌بر 300 میلیارد تومان بود که اکنون به بیش از هزار میلیارد ریال رسیده است.

فتاح یادآور شد: تسهیلات اشتغال‌زایی یکی از محوری‌ترین اقدامات دولت در این نهاد است که می‌تواند بخش عمده‌ای از مددجویان را به خودکفایی رسانده و از تحت پوشش خارج کند.

وی با اشاره به لزوم پیگیری برای تخصیص 100 درصدی اعتبارات تصویب‌شده گفت: منابع مالی تمام تسهیلات اشتغال‌زایی در کمیته امداد دریافت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از تخصیص 1.5 میلیارد دلاری برای رسیدگی به مناطق محروم خبر داد و تأکید کرد: رفع محرومیت یکی از اهداف و رسالت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها