أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۲۸۷۰۱
زمان انتشار: ۲۲:۴۰     ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
یکی از خواننده های رپ ساعتی قبل به اتهام قتل شوهر مادرش توسط مأموران پلیس دستگیر شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ساعت 15 مورخه28 مرداد 1396 و ازطریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره فوت مشکوک از طریق بیمارستان .... به کلانتری 145 ونک اعلام شد.

با حضور مامورین در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی 66 ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت نموده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.

متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان داشته بود که توسط پسر همسرش بنام حمیدرضا ( متولد 1372 ) مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم مظنون پرونده ( حمیدرضا ) ، در ساعت 15 مورخه 28 مرداد به کلانتری 145 ونک مراجعه نمود و خودش را به مامورین معرفی کرد.

با انجام هماهنگی قضایی حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد ؛ او در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شده است.

حمیدرضا در اظهاراتش عنوان داشته است که : مورخه 24 مرداد 1396 زمانیکه وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش ( متوفی ) درگیر شده ؛ من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارم.

سرهنگ کاراگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی با اعلام این خبر گفت : پسر همسر متوفی در حال حاضر در اختیار اداره دهم قرار داشته و تحقیقات از وی در مراحل مقدماتی قرار دارد.

اعتراف در ساعت ۲۰:۱۵

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خواننده رپ معروف در ساعت ۲۰:۱۵ روز جاری به ارتکاب جنایت و قتل همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد.

براساس اعلام این مرکز متهم در اعترافات اولیه عنوان داشت که پس از تماس برادرم از کشور امریکا مبنی بر اینکه مقتول با مادرم درگیر شده ، به سرعت خودم را به خانه رساندم.

زمانیکه به موضوع درگیری او با مادرم اعتراض کردم با یکدیگر درگیر شدیم که طی درگیری متوفی را مورد ضرب و جرح قرار دادم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها