کد خبر: ۴۲۹۳۲۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
در حاشیه هشتمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور در قم:
هشتمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور دوم و سوم شهریورماه با حضور ۶۰۰ هیأت مؤثر، محوری و برگزیده از ۳۰ استان کشور در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار و در حاشیه این همایش از ششمین پوستر سوگواره های عاشورایی عکس و پوستر هیأت رونمایی شد.
به گزارش پایگاه 598، هشتیمن همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور طی روزهای دوم و سوم شهریورماه در جوار مسجد مقدس جمکران با حضور 600 هیأت برجسته و محوری از سی استان کشور برگزار شد.

آئین رونمایی از پوستر ششمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت به همراه سومین دوره گرافیک محیطی نیز در حاشیه این همایش در سالن غدیر مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی(عج) صورت گرفت.

در این همایش رحیم آبفروش معاون جامعه ایمانی مشعر گفت: تمام تلاش مجموعه این بوده است که امر هیأت را در تمام ابعاد و زوایان مورد توجه قرار دهد و از موضوعات جزئی تا ابر مسئله ها مورد توجه قرار گرفته است که البته نسبت به اولویت ها متفاوت بوده است.

وی ادامه داد: امسال ششمین دوره سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت به برکت اجتماع نوکران امام حسین(ع) در این مکان کلید می خورد . این طرح توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی صورت گرفته و طبق فرموده استاد نجابتی کارها همپای طرح های جهانی در حرکت است.

آبفروش افزود: سومین دوره گرافیک محیطی نیز با تغییر و تحولاتی همراه بوده و بخش هایی که از سوگواره پوستر به امر پوستر مرتبط نبوده قلمه زده و دریک فراخوان مستقل جمع بندی کردیم. بحث دکور، علم، کتیبه و المان های عاشورایی شهری در این بخش جمع بندی می شود.

وی تصریح کرد: همچنین شش جلد کتاب از دوره های مختلف گردآوری شده است که می توان مخزن مبارکی برای انتقال تجربه بوده و هیآت ها از آن استفاده کنند.

در این مراسم همچنین از سامانه «هیأت بات» و «هیأت گرام» رونمایی شد و مهندس میلاد فراهاننی به ایراد توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

وی بیان داشت: سایت «هیأت بات» جهت مدیریت حرفه ای کانال تلگرامی هیأت ها راه اندازی شده و بی نیاز از تمامی ربات های ارسال پست می توان پست هایی متنوع ایجاد و با id هیأت در کانال ارسال کرد.

فراهانی تصریح کرد: سایت «هیأت گرام» نیز جهت ذخیره مطالب تلگرامی هیأت های راه اندازی شده است که باعث می شود کاربران به راحتی و با دسته بندی های مختلف به مطالب دسترسی داشته باشند.

یادآور می شود، در این مراسم اساتید برجسته‌ای همچون، حجج اسلام پیشوایی، سید حمید حسینی، زیبایی نژاد، جوشقانیان، داوود صالحی، مهدوی ارفع، انجوی نژاد، مظاهری سیف، سید حسین آقامیری و آقایان حاج ولی الله کلامی زنجانی، حاج حسین یکتا، سید احمد عبودتیان، حاج عظیم ابراهیم‌پور، حاج منصور امینی، حاج مهدی سلحشور و مادر شهیدان خالقی پور حضور داشتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها