أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۰۵۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
تصویری از اقدام تحسین برانگیز یک پسر میانماری برای حفظ جان پدر و مادرش از دست جوخه های مرگ نظامیان میانمار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هزاران تن از مسلمانان میانمار در روز عید سعید قربان توسط دولت این کشور و بودائیان زیر سایه سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان دفاع از حقوق بشر به خاک و خون کشیده شدند.

پس از این اتفاق یک جوان مسلمان میانماری برای حفظ جان پدر و مادرش اقدامی تحسین برانگیز انجام داد که مورد توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفت. او پدر و مادر پیرش را بیش از ۱۶۰ کیلومتر حمل کرد تا از جوخه‌های مرگ نظامیان این کشور در امان بمانند.

در ادامه می توانید تصویری از اقدام تحسین برانگیز این جوان میانماری را مشاهده کنید.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
۱
۰
احسنت
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
۲
۰
در حقیقت او یک موجود بهشتی است که به دنیای جهنمی ما پا گذاشته است
پاسخ
اميرخان
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
۱
۰
خاك عالمي بر سر مسئولان كشوري كنند كه مردم پاهبرهنه راه مي روند. خاك عالمي بر سر مسئولاني كنند كه براي انسان بودن مردم بدور از دين و مذهب ارزش قائل نيستند. خاك عالمي بر تفكرهايي كنند كه شخصيت انسانها را ناديده ميگيرد. خاك عالمي بر عمر نالايق مسئولاني كنند كه بين مردمانش تبعيض رفاهي قائل مي شوند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها