کد خبر: ۴۳۱۱۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
سید معزالدین حسینی الهاشمی در پیامی ارتحال آیت الله راستی کاشانی را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه 598، سید معزالدین حسینی الهاشمی در پیامی ارتحال آیت الله راستی کاشانی را تسلیت گفتند. متن پیام ایشان به شرح ذیل است:


بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله راستی کاشانی استاد مسلّم و ممتاز حوزه‌های علمیه قم و نجف اشرف و عضو برجسته جامعه مدرسین و مجلس خبرگان را به عموم تلامذه و شاگردان، بستگان و ارادتمندان آن مرد بزرگ تسلیت عرض نموده و بقای عمر وتوفیقات همگان را از پیشگاه خدای منّان آرزو می‌نمایم.

آن چهره نورانی پس از رحلت استاد گرانقدر خود آیت الله العظمی حکیم رحمه الله علیه در نجف اشرف در مورد «مرجعیّت امام خمینی» شجاعانه «عــنوان تَـعَیُّــن» نموده و با پایمردی و استواری همه توان خود را در خدمت امام (ره) و انقلاب اسلامی قرار داد.

و در زمان اوجگیری و سرآغاز پیروزی انقلاب به عنوان «نمایندة حضرت امام» رضوان الله تعالی علیه در «سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی» که در آن مرحله از تاریخ اعضاء آن در خط مقدم انقلاب مجاهدت و جانفشانی می‌نمودند راهنمای طریق آنان بود.

و پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت راهبردی و حمایت بی‌دریغ از نوآوری‌های اصیل و عمیق «فرهنگستان علوم اسلامی» حرکت بی بازگشت انقلاب را به سوی «تمدّن نوین اسلامی» تدارک نموده و در پایان، اینک پس از یک عمر مساعی مجدّانه و خالصانه به ملکوت اعلی پیوسته و بلقاء رحمت حق بار یافت

رحمه الله علیه رحمه واسعه

جمعه اول محرم الحرام 1339 ـ سیّد معزّالدّین حسینی الهاشمی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها