أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۱۱۸۳
زمان انتشار: ۱۷:۰۷     ۰۱ مهر ۱۳۹۶
فائزه هاشمی در اقدامی جدید بر خلاف میل پدرش با عناصر فرقه ضاله بهائیت دیدار کرده و سخنان پیشین پدر مرحومش در خصوص جبران کردن چنین اقدامی را نادیده گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، فائزه هاشمی که چندی پس از فوت پدرش کمتر شاهد حواشی از او بودیم این‌بار نیز در اقدامی تازه به دیدار «مهوش ثابت» یکی از عناصر فرقه ضاله بهاییت که از جمله محکومان امنیتی بوده و تازه از زندان آزاد شده، رفت.

این اقدام فائزه هاشمی در حالی است که وی پیش از این نیز در زمانی که پدرش در قید حیات بود به دیدار یک زن بهایی رفت و تصاویر آن در فضای سیاسی کشور جنجال به پا کرد. در همان زمان رسانه‌ها و اشخاص سیاسی و مذهبی اعم از روحانیت و غیره، نسبت به اینکه چنین قبح شکنی اتفاق بیفتد واکنش نشان دادند و به دختر هاشمی گوشزد کردند، این ره که می‌روی به ترکستان است.

تا جایی این انتقادات مطرح شد که سید مهدی طباطبایی روحانی حامی هاشمی رفسنجانی در واکنش به این اقدام فائزه هاشمی گفت: «من هم ماجرای دیدار خانم فائزه هاشمی را شنیدم و یقین نکردم، این موضوع برایم سنگین بود و من متعجب شدم که چطور می‌شود شخصی که سوابق بهاییت را می‌داند و فرزند عالم و مفسر قرآنی چون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است که خودش از مبارزین در مسیر انقلاب و دلسوز نظام است این کار را کرده، ولو به اینکه دوستی باشد یا ملاقات باشد.»

در همان زمان رسانه‌ها از قول هاشمی در پی انتشار خبر دیدار دخترش با چند نفر از عناصر فرقه ضاله بهاییت، آوردند که « فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند.»

اما پس از این سخنان بود که دختر آقای هاشمی در گفتگو با یورونیوز تصریح کرد که نه تنها اقدامش اشتباه نبوده و از آن پشیمان نیست، بلکه نظام به بهاییان ظلم کرده است.

اصرار فائزه هاشمی برای دیدار با عناصر فرقه ضاله بهائیت

پس از حضور فائزه هاشمی در جمع فرقه ضاله بهائیت، در بی بی سی از این اقدام تشکر و قدردانی و ابراز امیدواری شد که این قبیل اقدامات ادامه یابد.

حال در اقدامی تازه فائزه هاشمی برخلاف سخنان پدرش و به نوعی دهن‌کجی آشکار به میراث خاندان خود به دیدار یک فرد بهایی رفته است. اینکه دختر هاشمی سخنان پدرش بعد از فوت او را اینچنین به زیر پا گذاشته موضوع قابل تاملی است که بیانگر این مطلب است که شان و حرمت هاشمی رفسنجانی و اقداماتی که انجام داده در ابتدا از درون خانواده او در حال پایمال شدن است و باقی مانده میراث هاشمی رفسنجانی در حمایت از انقلاب و دشمنی با بهاییت، توسط فرزندان وی در حال متلاشی شدن است.

به نظر می‌رسد خانواده هاشمی رفسنجانی به خصوص محسن هاشمی به عنوان فرزند بزرگ‌تر، می‌بایست واکنش متناسبی به این اقدام فائزه نشان دهد تا همگان بدانند هاشمی کسی بود که با بهاییت دشمنی داشت و نه دوستی.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶
۲
۰
حالا هاشمی چه بخوتد چه نخواد خواب ابدی است
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶
۲
۰
... هم شاید بهایی شده و دارد با استفاده از نقاب شیعه بودنش به بهائیان خدمت میکند . این اعمال نتیجه خوردن مال حرامی است که از بیت المال به جیب زده اند و خداوند اجازه نمیدهد حرام خور عاقبت به خیر شود و حتی ممکن است او را رسوا کند و احتمالا در مورد ... هم عاقبت به خیر نشدن و هم رسوا شدن را در پی خواهد داشت .
پاسخ
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۶
۲
۰
برادر ايشان، آقا محسن هاشمي مي گفت: در ديدار با رهبري به حضرت آقا گفتم :كه شما مانند پدر ما هستيد و ما به اتفاق ديگر فرزندان مرحوم هاشمي گوش به فرمان شما هستيم. حضرت آقا گفته بودند: شما به حرف پدر خود گوش نمي داديد، مي خواهيد به حرف هاي بنده گوش كنيد!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۶
۱
۰
این فتنه گر هنوز زنده است !
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها