أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۱۲۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۳ مهر ۱۳۹۶
نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛
باشگاه‌های اماراتی پیش از بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تمام قد از نماینده عربستان حمایت می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، تیم فوتبال الهلال عربستان شب گذشته وارد ابوظبی امارات شد تا خود را آماده بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کند.

اماراتی ها در ادامه خوش خدمتی خود به عربستان، یکصدا از تیم الهلال حمایت می کنند و باشگاه های فوتبال این کشور هم همه جور پشتیبانی و حمایت برای الهلال فراهم کرده اند.

باشگاه الوصل جزو اولین باشگاه هایی بود که از هفته گذشته حمایتش از الهلال را اعلام کرده و گفته بود به خوبی از این تیم عربستانی حمایت می کند. آنها در همین ارتباط ۲۵ دستگاه اتوبوس برای فرستادن هواداران به ورزشگاه تدارک دیده اند.

همچنین سایت «کوره» در خبری اعلام کرد باشگاه الشارجه امارات در حمایت از الهلال، اتوبوس هایی را برای انتقال هوادارن به ورزشگاه در نظر گرفته است.

باشگاه الوحده و الجزیره هم با انتشار بیانیه ای رسمی حمایتشان را از الهلال علنی کردند تا پرسپولیس در میان این جو حمایتی از رقیبش روز سه شنبه به میدان برود.

دیدار رفت تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ فردا سه شنبه در ابوظبی امارات برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها