کد خبر: ۴۳۲۹۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۲ آبان ۱۳۹۶
محمد ایمانی
آستانه حساسیت ما چقدر بالا رفته است؟ چند جنایت فجیع دیگر رخ بدهد و چند خانواده به شکلی فجیع از هم بپاشد، حساسیت خشکیده ما را می جنباند؟ و این هیجان لحظه ای، چند روز دوام می آورد؟
به گزارش پایگاه 598، وزیر ارتباطات دیشب ، پست اینستاگرامی دیروز خود را تکذیب کرد و گفت " خودکشی های اصفهان هیچ ربطی به چالش نهنگ آبی نداشته و این چالش اتفاق نیفتاده اما باید مراقب باشیم".باز هم گلی به جمال او که گفته "باید مراقب باشیم". و گرنه کم نیستند دولتمردانی که می گویند " آزادی مردم را نمی شود سلب کرد و مردم آن قدر رشد یافته اند که خوب و بد را از هم تشخیص بدهند".
 
قبلا آقایان روحانی و واعظی مدعی شدند " برخی نظرشان درباره اینترنت مثل این است که اگر کسی در اتوبان تصادف کرد قاضی می‌تواند اتوبان را برای همیشه ببندد". چه کسی می گوید اتوبان را ببندید؟ اما آیا اتوبان را می توان بدون دوربین و پلیس و علایم هشدار و محدود کننده ها و تنظیم کننده های سرعت رها کرد؟!
 
"خودکشی دو دختر نوجوان در اصفهان ارتباطی با بازی نهنگ آبی نداشته است".  خب! این بار به خیر گذشت و نهنگ آبی تبرئه شد! دوباره مدیران مسئول ما به خوابی عمیق فرو می روند؟ یعنی از صدقه سر "منگ شدگی" در گردنه پر خطر فضای مجازی ، دیگر زن و شوهر و یا دوستی به همسر یا دوست خود خیانت نمی کند؟ دیگر هیچ جوان و پیری به دامن فساد و فحشا پرتاب نمی شود؟ مطمئن هستیم که دیگر کسی در پایان یک اسارت روحی، طعمه نهنگ آبی و نظیر آن نخواهد شد؟ کسی تضمین می کند سگ هار و بی قلاده  مجازی ، زندگی هیچ شخص یا خانواده ای را از هم نخواهد درید؟  و جنایت های فجیع دیگری که همه ما را در شوک فرو ببرد، پیش نخواهد آمد؟ تکذیب و انکار تا کجا می تواند رنج های خودساخته ما را پنهان کند؟
 
 آستانه حساسیت ما چقدر بالا رفته است؟ چند جنایت فجیع دیگر رخ بدهد و چند خانواده به شکلی فجیع از هم بپاشد، حساسیت خشکیده ما را می جنباند؟ و این هیجان لحظه ای، چند روز دوام می آورد؟... "ستایش، کودک خردسال، مورد تعرض و جنایت نوجوان 17 ساله ای قرار گرفت که  در صبح روز جنایت ، به تماشای فیلم مهیج نشسته بود"... وای!! عجب مملکتی شده؟! این هم از مملکت اسلامی! .... و چند روز بعد ، خیلی ها برمی گردند به همان بی غیرتی و بی تفاوتی نامسلمان ها که گریبانگیرشان شده بود. ... اینجا سوء قصدی اتفاق افتاده و جنایتی صورت گرفته است... گویا غیرت را کشته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها