کد خبر: ۴۳۳۲۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۰۷ آبان ۱۳۹۶
نمایندگان مجلس به هنگام سخنان روحانی در صحن در نقد رفتار عهدشکنانه دولت آمریکا در قبال برجام شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.
به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری دانشجو نوشت: در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی صلاحیت رضا اردکانیان و منصور غلامی وزرای پیشنهادی نیرو و علوم اختصاص داشت، هنگامی که رئیس جمهور هنگام دفاع از برنامه‌های آنان گریزی هم به شرایط پیش آمده در برجام از سوی آمریکا اشاره کرد و به رفتار این کشور در عهدشکنی‌ها انتقادکرد نمایندگان مجلس شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند؛ بنابراین گزارش، ابتدا سید جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در میان سخنان ضد آمریکایی حسن روحانی فریاد مرگ بر آمریکا سر داد که جمعی از نمایندگان نیز وی را همراهی کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جباری
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶
۰
۰
مگر همین نمی گفت برجام هوا.زمین .آب .بیکاری را حل می کند نماینده ها اگر واقعا نماینده مردمند باید به حسن روحانی گیر بدهند آمریکا از بی عرضگی دولت فعلیست که گستاخ شده والله زمان احمدی نژاد التماس مذاکره می کرد نماینده ها بجای شعار باید به گاز مجانی به ترکیه شبکه جاسوسی تعطیلی اقتصاد بعد برجام بهش گیر بدهند شعار بی عمل باد هواست
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶
۰
۰
چرا مرگ بر امریکا . مرگ بر خودمان که انقلاب را به باد دایم و فقط شعار میدهیم . مرگ بر خودمان که بعد از چهل سال هنوز تا خرخره وابسته به امریکا و غرب هستیم و دولتی داریم که بت ارزوهایش غرب است . مرگ بر خودمان که نمایندگانی داریم فقط در موزه های فرانسه را خوب بلدند . مرگ بر خودمان که این همه بی حیایی و بد حجابی و دزدی مسئولین را میبینیم و دم نمیزنیم . مرگ بر خودمان که فقط خودمان را خوب گول میزنیم .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها