کد خبر: ۴۳۴۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: افرادی که موفق شدند به مجلس نهم راه یابند باید بدانند که با رای، آگاهی و بصیرت مردم به مجلس راه پیدا کردند و در طول چهار سال باید تابع نعمت عظمای ولایت باشند.

وی با بیان اینکه نماینده‌ها باید به فکر راحتی مردم و رفع مشکلات آنها باشند، تصریح کرد: نماینده‌ها همانطور که در زمان تبلیغات و قبل از برگزاری انتخابات به خاطر اخذ رای با مردم رفتار می‌کردند و هم‌نشین بودند نباید بعد از راهیابی به مجلس بلندپروازی و مردم را از خود رنجیده‌خاطر کنند.

امام جمعه شاهین‌دژ شجاعت را از ویژگی‌های نماینده اصلح دانست و ادامه داد: نماینده‌ها باید بتوانند در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند و مصالح نظام و مردم را در نظر بگیرند.

باقری در ادامه خاطرنشان کرد: افرادی که رای نیاوردند و به مجلس راه نیافتند باید شکرگزار باشند که از مسئولیت سنگینی رها شدند.

این مسئول ادامه داد: نمایندگان با حضور در مناطق مختلف و بررسی مشکلات موجود در شهرها به رفع موانع موجود بپردازند و از این راه می‌توانند به زدودن غبار محرومیت از چهره کشور اقدام کنند ولی اگر نظر نماینده‌ای از حضور در مجلس تنها داشتن جایگاه در نزد مردم باشد در این صورت نمی‌توان به آینده جامعه دید خوش‌بینانه داشت.

وی با بیان اینکه کاندیداهای بازنده باید در عرصه‌های دیگر هم‌چنان به نظام خدمت کنند، گفت: آنها نباید از نظام و اسلام خسته شوند بلکه حکمت الهی به نفع آنها بوده و در سنگرهای دیگری می‌توانند به انقلاب و مردم خدمت کنند و نمایندگان راه یافته به مجلس نیز باید از تجربیات و نظرات آنها در مصلحت‌اندیشی به نظام استفاده کنند.

این مسئول تاکید کرد: غرب باید اعتراف کند مردم ایران همیشه بیدار هستند و نظام جمهوری اسلامی را با بیداری و ظلم‌ستیزی برپا و با سر دادن شعار استقلال‌طلبی و آزادی خواهی، جمهوری اسلامی را نامگذاری کردند و در طول 33 سال از پیروزی انقلاب همواره حمایت خود را از اسلام اعلام کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها