کد خبر: ۴۳۴۲۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۲۵ آبان ۱۳۹۶
تاکنون ازگله به‌عنوان کانون وقوع زلزله در ثلاث باباجانی و این شهرستان خدمات امدادی کمتری دریافت کرده‌اند و مردم از این موضوع ناراضی هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از ثلاث باباجانی زلزله اخیر سبب خساراتی در چهار شهرستان اورامانات شد که در این میان سهم شهرستان ثلاث باباجانی و بخش ازگله با روستاهای اطرافشان از نظر خسارات مالی و تلفات جانی بیشتر بود.

اکثر خانه‌های شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی دچار خساراتی از 10 تا 100درصد شده است و وقوع زلزله در این منطقه مصدومان بسیاری به همراه داشت که همگی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

بخش ازگله و روستاهای اطراف با توجه به اینکه کانون اصلی زلزله بوده دچار خسارات سنگینی شده است، از جمله روستای آبدالان میرکی که 100درصد این روستا تخریب شده و سه نفر نیز فوت کرده‌اند.

مردم این منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از امدادرسانی دولتی راضی نیستند اما از کمکهای مردمی شهرها و استانهای اطراف تشکر می‌کنند.

نیازهای اصلی و فعلی زلزله‌زدگان این منطقه می‌توان گفت به ترتیب اولویت ابتدا کمبود شدید چادر و پتو است و پس از آن هم نقاطی مانند روستاها با توجه به تخریب کلی به مواد غذایی و مواد بهداشتی و وسایل گرمایشی نیاز دارند.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها