کد خبر: ۴۳۴۴۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰

حسین کیخا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: ملت ایران با بصیرت همیشگی خود و با حضور پرشور و شعور خود در پای صندوق‌های رأی توطئه‌ها و دسیسه های دشمنان را نقش برآب کرده‌اند.

وی افزود: ملت ایران با انتخاب نماینده اصلح وظیفه خود را انجام داد و حالا نوبت منتخبین مردم است که باید شکرانه اعتماد این مردم را به خود در درگاه خداوند متعال به جا آورده و از پرتگاه غرور و تکبر دوری کنند و تمام تلاش خود را برای اعتلای بیش از پیش این استان و منطقه بکار گیرند.

فرماندار زابل گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی آزمونی بزرگ برای ملت ایران بود که به لطف خداوند همه در این آزمون الهی پیروز و سربلند شدند.

کیخا از عوامل اجرایی انتخابات در زابل تشکر و تصریح کرد: انتخابات در این منطقه بسیار باشکوه و خوب برگزار شد و حضور مردم در صحنه ستودنی بود.

وی یادآور شد: باید دوستانی که رأی اکثریت را کسب نکردند قواعد بازی را بپذیرند و جوانمردانه با تبریک به رقبای پیروز فضای همدلی و رفاقت را متجلی کرده و در راستای توسعه و عمران این منطقه با منتخبین مردم همکاری لازم را معمول تا به جای رقابت شاهد رفاقت، تعامل، دوستی و تلاش باشیم.

سرپرست روابط عمومی فرمانداری زابل نیز گفت: منتخبین سیستانی مجلس نهم شادی خود را با شهدا تقسیم کردند.

حامد شهرکی مقدم گفت: در نخستین روز پس از اعلام نتایج آراء، سیدباقر حسینی و  رضا نجفی منتخبین مردم برای مجلس نهم با برگزاری زیارت عاشورا و دعوت از طرفداران خود بر سرمزار شهدا برگزار و با شهدا عهد و پیمان بستند که لحظه‌ای از خدمتگزاری به مردم شریف این سامان دریغ نورزند.

وی گفت: اینان پیمان بستند که تلاش خود را برای ایجاد زمینه وحدت و همدلی همه اقشار به ویژه نخبگان جامعه برای رشد و توسعه استان بکار گیرند و در پیروی از منویات مقام معظم رهبری لحظه ای درنگ نکنند.

شهرکی مقدم تصریح کرد: منتخبین همچنین از تلاش‌های هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، فرمانداران و بخشداران و همه دست اندرکاران انتخابات که در برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و قانونمند تلاش داشتند تقدیر و تشکر کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها