کد خبر: ۴۳۵۱۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۱۸ آذر ۱۳۹۶
استانبول به عنوان یکی از شهرهای توریستی و زیبای ترکیه شناخته می شود که جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی در آن وجود دارد. یکی از جاذبه های گردشگری استانبول ،مسجدهای زیبا و معروف آن هستند که می توان به مسجد سلطان احمد استانبول ، مسجد ایاصوفیه اشاره کرد.

رپرتاژ خبری/ یکی کشورهای که در سال میزبان تعداد زیادی از گردشگران می باشد ، ترکیه است. ترکیه به دلیل قرار داشتن در موقعیت های استراتژیک و همچنین دارا بودن آب و هوای مطلوب و طبیعت زیبا می تواند نظر بسیاری از مسافران را به خود جذب نماید .



راهنمای گردشگری تور ترکیه

هر کدام از شهرهای ترکیه خود دارای زیبایی ها و تنوع محیطی بسیار است که سبب می شود افراد زیادی شهرهای ترکیه را برای سفر انتخاب کنند. اگر شما هم تور ترکیه را انتخاب کنید می توانید از شهرهای زیبا و مختلف آن دیدن کنید.

تور استانبول

استانبول به عنوان یکی از شهرهای توریستی و زیبای ترکیه شناخته می شود که جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی در آن وجود دارد.یکی از جاذبه های گردشگری استانبول ،مسجدهای زیبا و معروف آن هستند که می توان به مسجد سلطان احمد استانبول ، مسجد ایاصوفیه اشاره کرد. شما می توانید با رفتن به تور استانبول علاوه بر دیدن این مکان ها ، از مرکز خریدهای دیدنی استانبول نیز لذت ببرید.

تور آنتالیا

حتما تا به حال نام آنتالیا را به عنوان یکی از بهترین مکان های گردشگری شنیده اید.این شهر زیبایی ساحلی با هتل های 5 ستاره با رشته کوه های تاروس محاصره شده که زیبایی آن را چندین برابر می کند.در آنتالیا تعدادی کاروانسرا، کلیسا ، مسجد و ... وجود دارد که گردشگران می توانند برای بازدید از آنجا به آنتالیا بروند.هر امکاناتی که شما از یک شهر ساحلی داشته باشید در آنتالیا وجود داشته است.

تور کوش آداسی

یکی از جذاب ترین تورهای ترکیه ، کوش آداسی است.کوش آداسی تنها با فرودگاه ازمیر ترکیه حدود یک ساعت فاصله داشته است.کوش آداسی دارای مرکز خریدهای متنوع و کاروانسراها ، غارها و ... است که نظر هر گردشگری را به خود جذب می کند.

آب و هوای که در تور کوش آداسی وجود دارد معتدل است و به ساکنان این مناطق اجازه داده است که محصولاتی مانند زیتون ، انجیر و انگور را در زمین های کشاورزی حاصل خیر بکارند.

آژانس گردشگری دلارام تور کارگزار تور ترکیه

آژانس دلارام تور ، جز آژانس های است که اقدام به ارائه خدمات گردشگری ترکیه به مشتریان عزیز می نماید و همیشه رضایت مشتریان جز اولویت های آژانس دلارام تور بوده است. اگر میخواهید سفری راحت را به ترکیه تجربه کنید می توانید به آژانس گردشگری دلارام تور مراجعه نمایید و سپس عازم ترکیه شوید.

توزیع رسانه ای توسط دیجیتال مارکتینگ اینتن


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها