أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۵۳۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۴ آذر ۱۳۹۶
یکی از سخنگویان انصارالله ضمن رد اتهام‌های آمریکا درباره تامین موشک‌های انصارالله توسط ایران، این اتهام‌زنی‌ها را تلاشی برای انحراف توجهات از شناسایی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خواند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در اولین واکنش‌های یمنی‌ها به نمایش تبلیغاتی و واهی آمریکایی‌ها درباره ارسال تسلیحات و موشک‌های ایرانی به انصار الله یمن، یکی از سخنگویان انصارالله این ادعا را رد کرده و آن را تلاشی از سوی واشنگتن برای انحراف توجهات از موضوع به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی دانسته است.

نماینده آمریکا در سازمان ملل روز پنجشنبه با حضور در برابر آهن‌پاره‌هایی که ادعا شده لاشه موشک‌های ایرانی است، مدعی ارسال تسلیحات ایرانی برای انصارالله یمن شد و گفت که «دیگر نمی‌توان اجازه ادامه این رفتار غیرقانونی را به ایران داد»(جزئیات بیشتر).

به گزارش رویترز، یکی از سخنگویان انصارالله یمن در واکنش به نمایش تیلیغاتی «نیکی هیلی» علیه ایران، این موضوع را به مساله به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مرتبط دانسته است.

«عبدالمالک العریجی» در توئیتر خود نوشت: «بعد از سه سال جنگ(در یمن)، آمریکا ناگها مدارکی از حمایت ایران از حوثی‌ها پیدا می‌کند».

وی با لحن کنایه آمیز افزود: «آمریکا تا حالا هیچ مدرکی از همه موشک‌هایی که از یمن شلیک شده بود پیدا نکرده بود. داستان چیز دیگری است. آنها(آمریکایی‌ها) می‌خواهند به عرب‌ها داستانی برای انحراف توجهاتشان از موضوع بیت‌المقدس بدهند تا به جای اینکه از اسرائیل عصابنی بشوند، لولوی ایران را به نمایش در ‌آورند».


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها