کد خبر: ۴۳۶۱۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۳ دی ۱۳۹۶
راهپیمایی اعتراض آمیز مردم قم در محکومیت آشوب ها و اغتشاشات اخیر با حضور گسترده طلاب و فضلای حوزه و دیگر اقشار مردمی هم اکنون در حال برگزاری است ، علی رغم ناهماهنگی های بوجود آمده در زمینه برگزاری یا عدم برگزاری این تظاهرات، جمعیت گسترده ای از طیف های مردمی در این راهپیمایی حضور دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، تجمع و راهپیمایی مردم انقلابی قم دقایقی قبل در میدان جانبازان این شهر در واکنش به اغتشاشات اخیر در کشور آغاز شد.

مردم قم در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر و... در برابر برخی حرکات اغتشاش‌گرانه اخیر در کشور واکنش نشان دادند.

مردم قم به همراه طلاب و روحانیان در اعتراض به حوادث اخیر در کشور و آشوب آفرینی و اغتشاش عده ای فرصت طلب و فتنه گر دست به تظاهرات زدند.

بر اساس این گزارش راهپیمایی اعتراض آمیز مردم قم در محکومیت آشوب ها و اغتشاشات اخیر با حضور گسترده طلاب و فضلای حوزه و دیگر اقشار مردمی هم اکنون در حال برگزاری است.

این راهپیمایی از میدان جانبازان به سمت حرم مطهر انجام می شود.

علی رغم ناهماهنگی های بوجود آمده در زمینه برگزاری یا عدم برگزاری این تظاهرات، جمعیت گسترده ای از طیف های مردمی در این راهپیمایی حضور دارند.

مردم با سر دادن شعارهای حماسی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر و هتاکی و هنجارشکنی فتنه گران، بر لزوم تلاش همه جانبه مسؤولان جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و ریشه کن کردن فقر و فساد و بیکاری تاکید کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها