کد خبر: ۴۳۶۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
جام جم آنلاين: "قيام مختار" ويژه برنامه اي است كه گروه دين و انديشه شبكه جهاني صداي آشنا به مناسبت قيام مختار آن را تهيه و توليد كرده است.
روابط عمومي و امورمخاطبان شبكه جهاني صداي آشنا، "قيام مختار" ضمن تحليل شخصيت مختار، به بررسي تربيت وي در بيت خاندان عصمت و طهارت (ع)، عشق و ارادت وي به امام حسين (ع)، برخوردش با حرمت شكنان امام حسين (ع)، و در نهايت شهادتش در راه امام حسين (ع)، مي پردازد.

حجه الاسلام و المسلمين دكتر جواهري استاد دانشگاه فردوسي مشهد، كارشناس اين ويژه برنامه است.

تيمور كوشكي سردبير، نويسنده و گوينده، و بيژن اصغري تهيه كننده، در اين ويزه برنامه همراه شما هستند.

"قيام مختار" را روز چهارشنبه هفدهم اسفند ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 07:30 به وقت گرينويچ كانال اروپاي شبكه جهاني صداي آشنا بشنويد.

"ديدگاه" و بررسي پيروزي ملت ايران در انتخابات مجلس

برنامه "ديدگاه" كاري از گروه رويدادها و تحليل بين الملل شبكه جهاني صداي آشنا، روز دوشنبه پانزدهم اسفند به بررسي پيروزي ملت ايران در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، خواهد پرداخت.

"ديدگاه" اين هفته قصد دارد با حضور دكتر جواد خواجه پور و دلاور صيامي كارشناسان مسائل سياسي، درباره پيروزي ملت ايران در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و بازتاب آن در رسانه ها صحبت خواهد كرد.

در بخش از برنامه با دكتر محمدباقر خرمشاد رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، در اين باره به صورت تلفني گفت و گو خواهد شد.

اين انتخابات با حضور باشكوه و گسترده مردم در روز دوازدهم اسفند در سراسر ايران برگزار شد كه اين استقبال عليرغم تهديدات دشمنان ايران، به عنوان يكي از مهم ترين و حماسه سازترين انتخابات نمايندگي مجلس در 30 ساله گذشته در تاريخ ثبت شد.

شاه رضا قوامي سردبير و نويسنده، محمدرضا بطحايي تهيه كننده، حجت ا... كميجاني مجري و طاهره حقيري گوينده، در اين برنامه همراه شما هستند.

"ديدگاه" را روزهاي دوشنبه ها ساعت 20:30 به وقت تهران برابر با ساعت 17:00 به وقت گرينويچ، از كانال اروپاي شبكه جهاني صداي آشنا بشنويد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها