کد خبر: ۴۳۶۳۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۱۷ دی ۱۳۹۶
کار خوب بانوی نیکوکار ایرانی در جمع مردم زلزله زده کرمانشاه؛
نرگس کلباسی: گروهي از متخصصين اشتغال زايي از تهران به اينجا آمده بودند و يك برنامه عالي براي مردم روستاها پايه ريزي كردند. ديدن اينكه همه در گفتگوهاي موثر مشاركت مي كنند و ايده هايشان را مطرح مي كنند، لذت بخش بود. از ديدن صحبت هاي مردم و مشاركتشان احساس افتخار كردم و مطمئنم نتايج بسيار خوبي از اين كار به دست خواهد آمد.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، نرگس کلباسی در صفحه اینستاگرام خود گزارشی از ایجاد کارگاه اشتغالزایی در مناطق زلزله زده داد:

اولين كارگاه ايجاد شغل براي نمايندگان چهار روستا با حضور اساتيد حوزه اشتغالزايي از تهران/ چهاردهم دي، روستا سه

وی در ادامه نوشت: امروز، روز فوق العاده اي بود. گروهي از متخصصين اشتغال زايي از تهران به اينجا آمده بودند و يك برنامه عالي براي مردم روستاها پايه ريزي كردند. ديدن اينكه همه در گفتگوهاي موثر مشاركت مي كنند و ايده هايشان را مطرح مي كنند، لذت بخش بود. از ديدن صحبت هاي مردم و مشاركتشان احساس افتخار كردم و مطمئنم نتايج بسيار خوبي از اين كار به دست خواهد آمد. اين برنامه ساعت ١٠ صبح تا ٦ بعدازظهر امروز و مابقي آن فردا انجام خواهد شد. از آقاي دكتر زعفريان و تيمشان بابت اين سفر و برنامه اي كه انجام دادند سپاسگزارم و بي صبرانه منتظرم كه برنامه فردا راهم برگزار كنيم. همه روي ايده هايشان كار كردند و اميدوارم بتوانيم به كساني كه ايده هاي خوبي دارند كمك كنيم.

هر كاري كه ما اينجا انجام مي دهيم، به خاطر وجود همه شماست. به خاطر عشق و سخاوتمندي تان. از تمام كساني كه به حمايت از پويش ما ادامه مي دهند ممنونم. مردم آماده بازسازي خانه هايشان هستند و من خوشحالم كه مي توانيم از آنها حمايت كنيم به خاطر اينكه واقعا سزاوار آن هستند.

لطفا ويدئوي زير را براي آشنايي بيشتر در مورد فعاليت هاي امروز ببينيد:


دومين روز كارگاه كسب و كار با حضور نمايندگان چهار روستا/ ١٥ دي

نرگس کلباسی در آخرین پست اینستاگرامش از آخرین روز کارگاه خوداشتغالی گزارش داد که در ادامه می آید:

امروز آخرين روز كارگاه اشتغال زايي دو روزه و بسيار فوق العاده بود. حدود شصت نفر از چهار روستا در اين كارگاه مشاركت كردند و ايده هاي زيادي مطرح و روي آنها كار شد. راجع به تك تك ايده ها صحبت شد. ديدن اين سطح از اعتماد به نفس و قاطعيت در مردم وقتي صحبت مي كردند بسيار زيبا بود.

خيلي وقتها براي شروع يك ايده خوب يا شغل، نياز به پول زيادي نيست. بلكه آنچه لازم است، انگيزه و اشتياق است. خوشحالم كه اين موضوع امروز اينجا مطرح شد. من واقعا باور دارم كه هر كار بزرگي در ابتدا در سطح كوچك ولي با اشتياق و انگيزه زيادي شروع شده و بعد رشد كرده و تبديل به كار بزرگي شده است. افراد زيادي اينجا هستند كه ايده هاي خوبي دارند كه براي شروعش منابع مالي زيادي لازم ندارند. تمركز ما اين چند روز بر اين بوده كه آنها باور كنند مي توانند ايده هايشان را بدون نياز به سرمايه مالي بزرگ، محقق كنند.

بسياري از افرادي كه قول دادند كارشان را شروع كنند، هر هفته به مربي شان (كه امروز مشخص شد) گزارش مي دهند. آنها هر هفته و به مدت حداقل يك سال، از طريق تلفن باهم در ارتباط خواهند بود.

اينكه مردم چهار روستا با آرامش و هماهنگي كنار هم جمع شده بودند، بسيار لذت بخش بود و من خوشحالم از اينكه اين كارگاه حس و ديد مثبت و اثربخشي راجع به آينده در آنها به وجود آورد.

هفته آينده از كرمان ديدار خواهم كرد تا كار بانك قرض الحسنه رسالت را در آنجا ببينم و بعد از آن، به اميد خدا كارشان در چهار روستاي ما نيز شروع خواهد شد. ما قصد داريم ساخت و ساز و اشتغال زايي را همزمان پيش ببريم به خاطر اينكه هر دو به يك اندازه اهميت دارند. ما مطمئنيم اتفاقات خوب بسياري در راه است.

از تمام كساني كه مبلغي اهدا كرده اند و همه اين كارها را ممكن كردند متشكرم. از همه شما، از تيم اشتغالي زايي و متخصصيني كه به اينجا آمدند سپاسگزارم و از اينكه اين دو روز ميزبانشان بوديم، خوشحالم.










نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها