کد خبر: ۴۳۶۷۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۲۷ دی ۱۳۹۶
در درس امروز خارج فقه مطرح کرد:
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور درباره جواز انتقاد از معصومین گفت: گفت‌وگوهای زیادی در این هفته در رابطه با سخن یکی از مسئولان بود که بعداً بخشی از سخنان او تکذیب شد، نامه‌های بسیاری به دفتر رسید که چراسکوت کرده‌اید و سخنی نمی‌گویید.
به گزارش سرویس دین و اندیشه پایگاه 598، آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور درباره جواز انتقاد از معصومین گفت: گفت‌وگوهای زیادی در این هفته در رابطه با سخن یکی از مسئولان بود که بعداً بخشی از سخنان او تکذیب شد، نامه‌های بسیاری به دفتر رسید که چراسکوت کرده‌اید و سخنی نمی‌گویید.


وی با بیان اینکه صرف‌نظر از اینکه محتوای کلام دقیقاً چه بوده اما معصومین خط قرمز ما هستند، تصریح کرد: معصوم بودن آن‌ها از خطا و گناه از مسلمات مذهب ماست. چه ضرورتی دارد مطلبی را بیان می‌کنید، به زمان معصومین اشاره می‌کنید کار به خط قرمز نداشته باشید در این موقع که نیاز شدید به وحدت داریم سخنانی گفته می‌شود که جامعه را ملتهب می‌کند.

 آیت الله مکارم شیرازی در ادامه گفت چه‌کار به وضع معصومین و زمان آن‌ها دارید که دردسر برای خود درست می‌کنید، من قبلاً گفته‌ام تضعیف قوای سه‌گانه صلاح جامعه نیست اما گاهی خودشان برای خود مشکل درست می‌کنند، این‌گونه مسائل سبب شده این‌گونه باور درست کنند که از مشکلات  اصلی، ذهن جامعه را دور کنند و به مسائل حاشیه‌ای ببرند.

وی در پایان تصریح کرد: شما کار اصلی خود را در سه چیز خلاصه کنید جلوگیری از گرانی، تولید کار برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان تحصیل‌کرده و سوم در دسترس قرار دادن یک فضای مجازی سالم برای مردم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۶
۰
۰
این سه کار را که نمیتوانند انجام بدهند . فتنه گری هم که نکنند . پس چکار کنند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها