کد خبر: ۴۳۷۳۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
شهردار تهران درباره عملکرد مدیریت شهری در برف اخیر عنوان کرد
شهردار تهران در آخرین اظهارات خود درباره عملکرد مدیریت شهری در زمان بارش برف گفت: عملکرد شهرداری در این باره را خودم ارزیابی نمی‌کنم اما استانداری تهران از نمره 20 به ما 18 داده است، بنابراین عملکرد ما قابل قبول بود.
به گزارش پایگاه 598، محمدعلی نجفی در حاشیه نشست مشترک شهردار تهران با سینماگران در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره  ارزیابی شهردار تهران از عملکرد مدیریت شهری در زمان بارش برف، اظهار کرد: واقعیت این است که روز بعد از برف سنگین هیچ یک از خیابان‌ها و معابر اصلی شهر بسته نبود و حتی نمایندگانی هم که از عملکرد شهرداری انتقاد کرده بودند، نباید فراموش کنند که جلسه مجلس همان روز راس ساعت 8:45 صبح تشکیل شد. اگر خیابان‌ها و معابر اصلی شهر بند آمده بود، به طور قطع جلسه آن ساعت شروع نمی‌شد. ضمن اینکه برخی از کمیسیون‌های مجلس ساعت 7:15 صبح همان روز جلسه خود را برگزار کرده بودند.

نجفی با بیان اینکه بخشی از مشکلات پیش‌آمده مربوط به شهر و شهرداری تهران نبود، تصریح کرد: به طور مثال مشکلات مربوط به اتوبان کرج- تهران یا قم - تهران ربطی به شهرداری تهران نداشت اما شهرداری از ظهر روز اول برای باز کردن آن معابر به کمک راهداری رفت. وی خاطرنشان کرد: به طور حتم عملکرد ما ضعف‌هایی داشت اما من از جوانانی که بعد از توئیت بنده درباره تکاندن برف از درختان شهر این کار را انجام دادند، تشکر می‌کنم چرا که با این اقدام به حفظ سرمایه‌های شهر کمک کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
به ریش ملت می خنده!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها