کد خبر: ۴۳۷۴۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
منیژه حکمت کارگردان فیلم سینمایی «جاده قدیم» به اختصاص بلیت به نهادها و ارگانها اعتراض کرد. ابراهیم حاتمی کیا هم در میانه نمایش «به وقت شام»، متوجه می‌شود که عده‌ای با استفاده از موبایل درحال فیلمبرداری فیلم ازروی پرده هستند این مسئله وی را به شدت عصبانی می‌کند و با حضور در جلوی پرده خواستار توقف نمایش فیلم می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، در اولین روز سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه‌ها فیلم سینمایی جاده قدیم به کار گردانی منیژه حکمت از ساعت 17 به نمایش در آمد.

بعد از نمایش فیلم، منیژه حکمت در نشست خبری این فیلم که همه عوامل آن با لباس مشکی حاضر شده بودند گفت: برنامه ریزی و فیلمنامه جشنواره فیلم فجر از قبل از آغاز جشنواره نوشته شده است و نشانه آن  این است که متاسفانه همه بلیت‌های سینماهای مردمی که من روز گذشته به آنها سر زده‌ام به ارگان‌ها فروخته شده و سهمیه هر سینما برای مردم حدود 10 بلیت است.

 وی ادامه داد: گروهی می‌خواهند  جایزه مردمی را  به بک فیلم خاص بدهند  بنابراین جایزه مردمی نوش جان کسانی که چنین سناریویی برای جشنواره نوشتند و  من همین جا اعلام می‌کنم که دیگر در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا نمی‌کنم و  اشتباه کردم که به این جشنواره آمدم.

 
اعتراض شدید حاتمی کیا به نحوه نمایش به وقت شام در یک سینما

خبرگزاری ایلنا:  فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا امروز جمعه 13 بهمن  در اولین روز جشنواره فیلم فجر از ساعت 18 با حضور کار گردان فیلم در یکی از پردیسهای سینمایی  یکی از استانها به نمایش در آمد.

درمیانه نمایش فیلم، ابراهیم حاتمی کیا متوجه می‌شود که عده‌ای  با استفاده از موبایل درحال فیلمبرداری فیلم ازروی پرده هستند این مسئله وی را به شدت عصبانی می‌کند و با حضور در جلوی پرده خواستار توقف نمایش فیلم می‌شود

وی خطاب به مسئولان سینما خواستار کنترل دقیق شد و این پرسش را مطرح کرد که سالن چگونه کنترل می‌شود و اگر از فیلمبرداری فیلم با موبایل جلوگیری نشود سرمایه‌ها از بین می‌رود.

به دنبال اعتراض شدید حاتمی کیا مسئولان این سالن نسبت به نظارت شدیدتر اقدام کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها