کد خبر: ۴۳۷۵۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خبر داد؛
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گفت: دانشجویان نخبه با سازماندهی در بسیج علمی پژوهشی می‌توانند از ظرفیت کسر خدمت استفاده کنند.
به گزارش پایگاه 598، حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در افتتاح پردیس علمی خراسان اظهار کرد: با توجه به اینکه نگاه مقام معظم رهبری و ستاد کل نیروهای مسلح، به مقوله علم و پژوهش به عنوان یکی از بحث‌های اصلی است، استفاده از ظرفیت کسر خدمت نخبگان، یکی از بحث‌های جدی است که هم جامعه دانشگاهی و هم جامعه شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: بنا به گفته مسئولین، در استان خراسان جنوبی 50 هزار دانشجو داریم که اگر بخواهیم به طور متوسط 50 درصد آنها را در نظر بگیریم، این تعداد جزء نیروهای مذکر هستند. یعنی 25 هزار دانشجو در استان داریم که می‌توان بخش قابل توجهی از دانشجویان توانمند، قوی و با انگیزه را شناسایی کرد.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری تصریح کرد: برای اینکه دانشجویان بتوانند در عرصه‌های علمی ـ پژوهشی نقش آفرینی کنند و یک گام جلو برویم. این نیروها می‌توانند با سازماندهی که در بسیج علمی پژوهشی شکل گرفته از ظرفیت کسر خدمت استفاده کنند.

وی یادآور شد: ساختن مکانی به این سرعت و در نهایت دقت قابل تحسین است و ما در کشور کمتر شاهد چنین اقداماتی هستیم. امید است بتوان با گسترش چنین مکان‌هایی به پیشرفت علمی مورد نظر مقام عظمای ولایت دست یافت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها