کد خبر: ۴۳۹۱۷۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
عزت پیش‌کش امنیت سفیران را تامین کنید!
منابع محلی اتریش از حمله یک فرد مسلح به محل اقامت سفیر ایران در وین خبر می‌دهند. پلیس اتریش اعلام کرد که یکی از محافظان ساختمان با شلیک به این مهاجم، او را از پای درآورده است. به نوشته خبرگزاری فرانسه، فرد مهاجم به سلاح سرد مجهز بوده و تلاش داشت وارد محل اقامت سفیر ایران در اتریش شود.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، منابع محلی اتریش از حمله یک فرد مسلح به محل اقامت سفیر ایران در وین خبر می‌دهند.

پلیس اتریش اعلام کرد که یکی از محافظان ساختمان با شلیک به این مهاجم، او را از پای درآورده است.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، فرد مهاجم به سلاح سرد مجهز بوده و تلاش داشت وارد محل اقامت سفیر ایران در اتریش شود.

وبگاه «اکسپرس» به نقل از پلیس اتریش نوشت که یکی از محافظان به دلیل جراحت بازو، به بیمارستان منتقل شده است.

وزارت دفاع اتریش اعلام کرد که محافظان ابتدا از اسپری فلفل برای متوقف کردن مهاجم استفاده کردند اما به دلیل موثر واقع نشدن، مجبور به تیراندازی شدند.

با اینکه از انگیزه‌های این مهاجم 26 ساله اطلاعای در دست نیست اما تدابیر امنیتی در تمام سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک در پایتخت اتریش افزایش یافته است.

جزئیات بیشتری از این خبر هنوز منتشر نشده است.

این در حالی است که روز جمعه نیز عده‌ای از طرفداران فرقه شیرازی به سفارتخانه ایران در لندن تعرض کرده و در نهایت توسط پلیس بازداشت شدند. (جزئیات بیشتر)

جمعه گذشته چهار نفر وارد بالکن سفارت ايران در لندن شدند و به پرچم ايران اهانت کردند و پرچم هاي موسوم به خادم المهدي منتسب به جريان شيرازي ها را در آنجا نصب کردند.اين گروه شعارهايي سر دادند و پرچم هاي خود را در بالکن سفارت چرخاندند.  مهاجمين به سفارت ايران در لندن روز گذشته به قيد وثيقه آزاد شدند.



همچنین حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس در توئیتر اعلام کرد از سوی فردی موسوم به حسین مرعشی قزوینی و از اصحاب جریان شیرازی تهدید به قتل شده است.

وی با انتشار تصاویری از تهدیدهای منتسب به فرد مذکور اعلام کرد: با توجه به اینکه اتهام به قتل و دیگر اتهامات وارده مجازات شرعی و قانونی دارند، آیا می‌توانیم اقلا به حمایت مسئولین کشورمان امیدوار باشیم؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
۱
۰
ماشالا محبوبیت روز به روز در حال افزایش هست در تمام دنیا ...
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
۱
۰
با توجه به توافق برجام و وجود افسار بر گردن ... و کنترل آن در دست آمریکا در حال حاضر بیش از همه خود نوچه هایی امثال ... و .... میدانند که این امید واری بی مورد است انشاالله پس از انتخابات مجلس و استیضاح حقیرترین دولت تاریخ ایران امیدواری باز خواهد گشت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها