کد خبر: ۴۳۹۷۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
سخنگوی دولت تدبیر و امید در مصاحبه‌ای گفت:
محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی روزنامه همشهری گفت: «اینکه عده‌ای بیایند و جیغ و داد گرانی سر دهند، نه درست است و نه منصفانه». نارضایتی در هر جامعه و هر کشوری وجود دارد...منتها اینکه ما بیاییم و این دولت را عامل همه مشکلات عالم بدانیم و بخواهیم دولت فعلی را عامل رشد و تحقق خواسته‌های جامعه معرفی کنیم، درست نیست
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی روزنامه همشهری گفته است: «اینکه عده‌ای بیایند و جیغ و داد گرانی سر دهند، نه درست است و نه منصفانه».



آنچه که آقای نوبخت گفته است، معنا و مفهوم آن این است که همه چیز آرام است و همه چقدر خوشبخت هستند، اگر هم صدای انتقاد و اعتراضی شنیده می‌شود، به خاطر آن است که خوشی زده زیر دل مردم!

پس به همین خاطر مردم نباید جیغ و داد گرانی سر دهند، شاید هم روزنامه‌ها و رسانه‌ها نیز باید خفقان بگیرند و مطالبات مردم را طلب نکنند.

البته آقای نوبخت دلیل اعتراضات دی ماه سال گذشته را در پاسخ به این پرسش که «شما رقبای دولت را عامل اولیه می‌دانید؟» اینگونه بیان کرده است؛ «بله، آن‌ها بسترساز بودند. ما که نمی‌توانیم نارضایتی‌های موجود در جامعه را کتمان کنیم. نارضایتی در هر جامعه و هر کشوری وجود دارد...منتها اینکه ما بیاییم و این دولت را عامل همه مشکلات عالم بدانیم و بخواهیم دولت فعلی را عامل رشد و تحقق خواسته‌های جامعه معرفی کنیم، درست نیست».

نوبخت سخنگوی دولت تدبیر و امید در این مصاحبه، طیف سیاسی رقیب را بدون ارائه اسناد و مدارک لازم برای اثبات ادعای خود مجرم معرفی کرده است، بدون آن که ضعف‌های دولت را در عملکرد خود مطرح کند و تا زمانی هم که دولت به ضعف در مدیریت و تصمیم گیری‌های اقتصادی و سیاسی خود واقف نشود، نمی‌توان توقع تغییرات مثبتی را در روند اقتصادی کشور انتظار داشت.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها