کد خبر: ۴۴۲۱۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
در حاشیه خبر تجاوز به دانش‌آموزان؛
روز گذشته ناصر کوهستانی (مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران) با اشاره به آخرین جزئیات از پرونده آزار دانش‌آموزان در مدرسه غرب تهران گفت: بر مبنای تحقیقاتی که روی دانش‌آموزان معترض انجام داده‌ایم، هیچگونه تعرض و تجاوزی صورت نگرفته است!!
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598؛ وحید عزیزی/ هفته گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد و به سرعت فضای عمومی جامعه را فراگرفت، خبر تجاوز به دانش‌آموزان یکی از مدارس غرب تهران.

همزمان با انتشار این خبر، والدین دانش‌آموزان در مقابل مدرسه تجمع کردند و با ناظم مدرسه (متهم اول پرونده) درگیر شدند، فرد مذکور که حرفی برای گفتن نداشت، به اعمال خود اعتراف کرد.

فاجعه‌ی به‌بارآمده آنقدر عمیق بود که مقام معظم رهبری طی پیامی ضمن "جنایت‌" خواندن این اتفاق، خواستار پیگیری سریع پرونده و اجرای حدود الهی در رابطه با متهمان شدند.


با اینحال رسانه‌های اصلاح‌طلب (یا بهتر است بگوییم فرصت‌طلب) از همان ابتدا سعی کردند از آب گلوآلود ماهی بگیرند، سایت روزآروز که وابسته به یکی از وزرای دولت تدبیر است و توسط چند تن از خبرنگاران اصلاح‌طلب هدایت می‌شود در همان ساعات اولیه با انتشار خبری دروغ، عامل تجاوز به دانش‌آموزان را از اقوال آیت‌الله حائری شیرازی معرفی کرد، برخی دیگر از سایت‌های اصلاح‌طلب همچون فرارو، عصر ایران و خبرآنلاین نیز این خبر دروغ را به سرعت بازنشر دادند.

هرچند که این خبر توسط بیت آیت الله حائری شیرازی و چند تن از نزدیکان متهم پرونده تکذیب شد اما رسانه‌های دولتی که با انتشار شایعه آبروی این عالم دینی را خدشه‌دار کرده بودند همچنان به کار خود ادامه می‌دهند.

از طرفی مسئولین آموزش و پرورش که خودشان در جایگاه متهم قرار دارند، با فرار رو به جلو سعی کردند ماجرای پیش آمده در مدرسه معین را به انحراف بکشانند.

روز گذشته ناصر کوهستانی (مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران) با اشاره به آخرین جزئیات از پرونده آزار دانش‌آموزان در مدرسه غرب تهران گفت: بر مبنای تحقیقاتی که روی دانش‌آموزان معترض انجام داده‌ایم، هیچگونه تعرض و تجاوزی صورت نگرفته است!!

با این‌حال فرافکنی مسئولین آموزش و پرورش بی‌پاسخ نماند، مهدی صابری (رئیس بخش معاینات روانپزشکی، سازمان پزشکی قانونی) طی مصاحبه‌ای رسما اعلام کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این دانش آموزان مورد آزار قرار گرفته اند، این آسیب ها از نظر معاینات روانپزشکی قابل تشخیص است، حتی ممکن است که خانواده های آنها متوجه این شرایط نباشند و بعدها آسیب های روانی آنها ظاهر شود.

وی افزود: در واقع مطالبی که از سوی متهم به آنها گفته شده برای آنها جذاب بود و موجب کنجکاوی آنها شده و همین طور بخشی هم موجب لذت آنها بوده، که مورد استقبال قرار گرفته اند و از آنها سوء استفاده شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها