کد خبر: ۴۴۳۱۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۱۰ تير ۱۳۹۷
فرماندار خرمشهر گفت: اوضاع شهر خرمشهر پس از درگیرهای شب گذشته آرام شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه 598، ولی الله حیاتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: اوضاع شهر خرمشهر پس از درگیرهای شب گذشته آرام شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

جزئیات وقایع شب گذشته و اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان ذیربط برای رفع مشکلات آب در شهرهای آبادان و خرمشهر متقاعبا انتشار می‌ یابد.

به گزارش ایسنا، آب شرب آبادان و خرمشهر به دلیل کاهش دبی آب شیرین کارون و پیشروی آب دریا، شور شده و شهروندان در مصرف آن با مشکل مواجه شده بودند. هم اینک بر اساس گفته برخی شهروندان آبادان و خرمشهر شوری آب کاهش یافته است و علاوه بر آن ایستگاه‌های توزیع آب در شهر مستقر هستند و در حال خدمات رسانی به مردم و توزیع آب بسته بندی شده هستند.

در پی شور شدن آب در شهرهای خرمشهر و آبادان جمعی از مردم خرمشهر شنبه شب در شهر تجمع کرده و نسبت به این موضوع اعتراض خود را اعلام کردند. در پی افزایش شوری آب در چند روز گذشته در آبادان و خرمشهر متاثر از ترکیدگی خط لوله انتقال آب از طرح غدیر، بخش آب و فضلاب استان خوزستان مجبور به برداشت آب از بهمنشیر و کارون شد و در نتیجه میزان سختی و شوری آب این شهرستان به 12 هزار میکروموس بر متر مکعب رسید.

استاندار خوزستان نیز قول داده استبا تکمیل خط انتقال دوم طرح غدیر تا 15 تیر ماه امسال مشکل آب شهرستان‌های خرمشهر و آبادان برطرف شود.

عزیزالله شهبازی، فرماندار آبادان از مردم شهرستان آبادان بابت سختی و شوری آب آبادان عذرخواهی کرده و گفته است: 40 مخزن 10 هزار لیتری برای تامین آب آشامیدنی مردم در نقاط مختلف شهر آبادان جانمایی و به مرور زمان نصب خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها