کد خبر: ۴۴۴۵۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
اینکه آقای اسحاق جهانگیری هم‌اکنون در دولت حضور دارد، نرخ دلار ۴۲۰۰ تومانی دولتی را اعلام می‌کند و خودش می‌گوید در دولت نقش دارم اما جوادی‌حصار تأکید دارد که جهانگیری اکنون دیگر نقشی ندارد! مسئله‌ایست که مردم بایستی درباره آن قضاوت کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، «محمدصادق جوادی حصار»، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در مصاحبه با آرمان امروز با بیان اینکه در حوزه‌های برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی –دولت- اصلاح‌طلبان کمترین تاثیر را داشته‌اند گفته است: به هیچ وجه کم‌کاری‌ها و بی‌تدبیرهای دولت و اتفاقات روی داده در عرصه مدیریت اقتصادی کشور به اصلاح‌طلبان ربطی ندارد!

او سپس می‌افزاید: اگر هم بخواهیم نمادی یا نماینده‌ای از جریان اصلاحات را در دولت و در کنار رئیس‌جمهور مطرح کنیم، آقای جهانگیری است که در دولت دوازدهم برخلاف دولت یازدهم و اولین دولت آقای روحانی، اکنون هیچ نقشی در دولت ندارد و اثرگذار نیست و نقش چرخ پنجم را ایفا می‌کند.

*اینکه آقای اسحاق جهانگیری هم‌اکنون در دولت حضور دارد، نرخ دلار ۴۲۰۰ تومانی دولتی را اعلام می‌کند و خودش می‌گوید در دولت نقش دارم اما جوادی‌حصار تأکید دارد که جهانگیری اکنون دیگر نقشی ندارد! مسئله‌ایست که مردم بایستی درباره آن قضاوت کنند.

می‌توان این آنالیز را ارائه کرد که اصرار بر بی‌تأثیری جهانگیری در دولت به این دلیل است که جهانگیری نماد حضور اصلاح‌طلبان در دولت روحانی و قرار داشتن اصلاحات و اعتدال در کنار یکدیگر است. اما اکنون که مشکلاتی در اقتصاد کشور بروز کرده و اصلاح‌طلبان نیز قصد «عبور از روحانی» را دارند؛ مایلند تا به هر نحوی از انحاء جهانگیری (به عنوان نماد خودشان) را از اعمال و سرنوشت دولت جدا نشان بدهند تا اینطور القا شود که چپ‌ها در دولت روحانی مسئولیتی نداشته‌اند!

هدف و پروژه‌ای که البته همانطور که توضیح داده شد غیر ممکن است و ثانیا به دلیل نچسبی زیادی که در مبانی آن وجود دارد، امکان پذیرش در افکار عمومی هم ندارد.

جریان سیاسی خاص حتی اگر جهانگیری را هم از روحانی جدا کند اما هرگز نخواهد توانست رفتارهایی مثل «تَکرار می‌کنم» که مؤید یکی بودن آنها و اعتدالیون هستند را از ذهن مردم پاک کند...


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها