أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۶۴۶۶
زمان انتشار: ۱۶:۳۷     ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
تیم ملی در شرایطی بازی تدارکاتی با ازبکستان را پشت سرگذاشت که در ترکیب اصلی و بازیکنان تعویضی اثری از بازیکنان پرسپولیس دیده نمی‌شد.
به گزارش پایگاه 598، بازیکنان باشگاه پرسپولیس در طول تاریخ نقش کلیدی در تیم ملی داشته اند و بازیکنان زیادی از این باشگاه در تیم ملی نقش‌آفرینی کرد‌ه‌اند.وضعیت در سالهای اخیر نیز به همین منوال بوده و با توجه به موفقیت پرسپولیس در رقابتهای باشگاهی این تیم ، ستون اصلی تیم ملی را تشکیل می‌داد.

اما در لیست نهایی اعزامی به جام‌جهانی تعداد بازیکنان پرسپولیس به شدت کاهش یافت و به ۲ نفر رسید ولی همین ۲ بازیکن (وحید امیری و علیرضا بیرانوند) در تمام بازیهای جام‌جهانی در ترکیب اصلی قرار داشتند.در نخستین بازی تدارکاتی بعد از جام‌جهانی فقط علیرضا بیرانوند به تیم ملی دعوت شد که این بازیکن هم در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد تا هیچ بازیکنی از پرسپولیس در این بازی حضور نداشته باشد.

آخرین باری که تیم ملی چنین دیداری را تجربه کرد به ۴۱ ماه پیش برمی‌گردد که در فروردین ۹۴ و در بازی دوستانه برابر سوئد بازیکنی از پرسپولیس حتی یک دقیقه هم بازی نکرد.

هرچند که تیم ملی در این بازی، بازیکنانی از پرسپولیس نداشت اما بازیکنان سالهای نه چندان دوراین تیم مانند مهدی طارمی و صادق محرمی و همچنین بازیکن نیم فصل دوم این تیم، مهدی ترابی فرصت بازی پیدا کردند.در دوره قبلی جام ملتهای آسیا پرسپولیس تنها محمد خانزاده را در تیم ملی داشت که به او بازی نرسید.البته شرایط این روزهای پرسپولیس با وضعیتش در آن مقطع اصلا قابل قیاس نیست و باید دید تا زمان باقیمانده تا جام ملتهای آسیا، بازیکنان این تیم می‌توانند جایگاه خود را در تیم ملی بازپس گیرند؟

منبع: وب سایت برنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها