أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۴۶۸۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۰۱ مهر ۱۳۹۷
در بیانیه سپاه درباره حادثه تروریستی اهواز تصریح شد؛
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدای حادثه تروریستی اهواز، به ملت ایران اطمینان داد در آینده نزدیک تروریست‌ها با انتقام مهلک و فراموش‌ناشدنی مواجه خواهند شد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با  تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی اهواز اعلام کرد: برای تعقیب و مجازات سخت جنایتکاران در جغرافیای منطقه و فراتر از آن، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

در بیانیه سپاه آمده است: جنایت تروریستی جیره خواران بی رحم استکبار جهانی و ارتجاع منطقه در اهواز،کانون دفاع و مقاومت میهن اسلامی و در آغاز هفته دفاع مقدس و همزمان با موسم محرم و برافراشتن پرچم عاشورای حسینی، نشان داد دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به ویژه مثلث شیطانی غربی، عبری و عربی، به دنبال ناکامی و شکست در دستیابی به اهداف و مقاصد شوم خود، در دشمنی با وحدت، صلابت، اقتدار، استقامت و افتخارآفرینی مردمان این سرزمین و پیگیری پروژه انتقال ناامنی به داخل میهن اسلامی، از هیچ تلاش و توطئه‌ای فروگذار نیستند و حتی حاضرند زنان، کودکان و مردم بیگناه اعم از فارس و عرب را نیز آماج اقدامات کور تروریستی قرار دهند.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌شک ارتکاب این گونه جنایات خللی در عزم و اراده صادق و راسخ نظام و ملت ایران در پایبندی به آرمان‌های بلند انقلاب و شهیدان گرانقدر و تداوم مسیر افتخارآمیز آنان نخواهد داشت و به فضل الهی و با همت و غیرت نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور و اشراف و تسلط موجود بر عقبه ها و کانون های استقرار  هدایتگران تروریستهای خبیث و جنایتکار و با یاری خداوند متعال، در آینده نزدیک انتقام مهلک و فراموش ناشدنی از آنها گرفته خواهد شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدای حادثه تلخ و ناگوار و مردم غیور و شهید پرور خوزستان؛ به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) و آحاد ملت ایران اطمینان می‌دهد، برای تعقیب و مجازات سخت جنایتکاران در جغرافیای منطقه و فراتر از آن، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها