کد خبر: ۴۵۴۳۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به ورود ۹ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۶۷ نفر زائر و مسافر به استان گفت: آمار ورودی مسافر به خراسان رضوی در 14 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش 4.6 درصدی برخوردار است.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهدی فروزان با اشاره به ورود  ۹ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۶۷ نفر زائر و مسافر به استان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۹ فروردین سال جدید به استان اظهار کرد: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 4.6  درصد کاهش دارد.

وی بابیان اینکه 762  هزار و  267  نفر از این تعداد، از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و عمومی به  استان  واردشده‌اند که در مقایسه با سال قبل، 8.5 درصد کاهش داشته است، ابراز کرد: 292  هزار و 657  نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفرکرده‌اند که با رشد 2.4 درصدی همراه بوده است.

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به استان واردشده‌اند را  نیز 150 هزار و 886   نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته 23.8 درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: زائران و مسافرانی که با وسایل نقلیه شخصی خود از روز 25 اسفندماه گذشته تا 9 فروردین سال جدید به استان واردشده‌اند هم هشت میلیون و  860  هزار و 320 نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش 4.1 درصدی مواجه بوده است.

فروزان در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد هم گفت: از تاریخ 25 اسفندماه گذشته تا  9 فروردین سال جاری 6 میلیون و  101 هزار و  426 نفر به این کلان‌شهر  واردشده‌اند که در مقایسه با سال گذشته، 1.7 درصد کاهش دارد.

وی افزود: 566  هزار و  79  نفر از این تعداد، از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و عمومی به مشهد واردشده‌اند که در مقایسه با سال قبل، 8.8  درصد کاهش داشته است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی اظهار داشت: 292 هزار و  657  نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفرکرده‌اند که با رشد 2.4 درصدی همراه بوده است.

وی آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به مشهد واردشده‌اند را  نیز 150  هزار و 594  نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته 23.8 درصد کاهش دارد.

فروزان گفت: زائران و مسافرانی که با وسایل نقلیه شخصی خود در روزهای 25 اسفندماه سال گذشته تا 9 فروردین سال جدید به مشهد واردشده‌اند هم پنج میلیون و 92 هزار و  96  نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش چهاردرصدی مواجه بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها